Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

joi, 31 mai 2012

Realitatea doborata



Este distrugator cand iti vezi aproapele doborandu-te. Sunt de nedescris sentimentele urii. Atunci cand toti iti intorc spatele, da-le un sut in fund. Am avut prea multe fapte bune de oferit si de facut, acum am pierdut. M-ai secat de tot. Persoane apropiate? Un prieten adevarat? HALAL EI!. Incepi sa realizezi ca cel mai bun prieten iti esti chiar tu!


In privirea care odata am crezut-o, vad acum numai ura implinita...
N-am sa rup in doua amintirile cu tine caci mi-e dor de baiatul care odata il iubeam.
Pamantul este rotund, iar eu pe tine te vad la fiecare colt.
Tu esti multumit ca dai gol, tu razi de mine ca o dau in bara, dar rad intr-un final ca dau bara gol.
Este trist cand tu vrei sa mor din acest vis.
Multi nu inteleg ce inseamna sa te schimbi.
Toti sunt niste soricei in ochii mei de vultur.
Nu ma suport din contra sunt fericita, caci daca nu eram ce sunt, nu eram barfita.
Tu ma barfesti, deci din respect ma p*s pe tine.
Vreau aripi sa ma pot inalta spre cer si sa va privesc cum va chinuiti.
Limita-i cerul, deci asta este galaxia mea.
Vreau doua cai bune in viata si-n felul asta nu va mai trebui sa aleg.
Vreau doua vieti sa pot sa fac ce vreau si atunci cand mor sa va privesc de sus.
Ma simt pierduta intr-o lume prea mare... Tentata sa calc totul in picioare.
Incep sa-mi dau seama ca nu e bine sa-mi pese...
Este vina mea si trebuie sa recunosc ca nu-s putine fapte bune.
Uneori nici eu nu ma mai inteleg.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu