Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

miercuri, 23 mai 2012

Un suflet izgonit



Poti face un rau usor, Dar poti ajuta pe cineva foarte greu.
Intorci spatele la cineva care intr-adevar te-a facut sa suferi candva, dar nu crezi ca oricine merita o a doua sansa?
Tu crezi ca oricine face greseli nemaiindreptand prostia facuta. 
Tu crezi ca toti suntem prosti si tu esti cel superior.
Te crezi atat de tare cand vine vorba de mine, spuneai unele lucruri pe care nici nu le gandeai si cand iti intorceam vorba, nu stiai ce sa mai raspunzi. Nu stiai ce vrei defapt.


Gata, m-am saturat sa fiu buna cu toti. Ajut pe fiecare, caci stiu ca la o fapta buna ti se intoarce alta.  Dar fara un bine nu vine un rau... Viata este si alba si neagra, un bun si un rau.
Apropo, vina este intotdeauna la mijloc. Nu este vina numai a lui sau a ei. 
De ce oamenii buni sunt luati peste picior?
De ce cand vrei sa ajuti ti se pune o piedica?
Parca as vrea sa nu mai fac parte din lumea asta... Simt cum toti ma urasc, cum ma evita... Daca el, cand trec pe langa el se baga in perete numai sa  ma evite...Ce rost mai am, cand am facut persoana pe care am ajuns s-o iubesc, sa ma urasca...?


Stiu ca uneori este prea tarziu...Dar hai sa facem posibila realitatea...
Ia un borcan scrie pe el SPERANTE - da-i si umple

Si frate...grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa se intample.





De obicei nu crezi pana nu vezi cu ochii tai daca se poate...

Ca visele devin realitate.


Cand visele devin realitate


O sa vezi cu ochii taï daca se poate...




Bum ! Visam ca dragostea e simpla si trece
Si nu te lasa rece cand o vezi ca umbla cu zece.
Crezi ca nimeni nu'ntelege ? E doar in capul tau.
Visam ca'i ultima oara si nu se'ntampla din nou.
Visam ca nimeni nu se schimba cand ai ceea ce'ti doresti
Si n'ai de cin' sa te feresti, si ai cu cine sa vorbesti.



De ce sa regreti unele lucruri pe care ai avut ocazia sa le faci dar ai renuntat?


Mi-ai facut gaura in carapacea groasa in care ma ascundeam, sunt moale in interior... Dar tie nu ti-a pasat si inca nu-ti pasa... Acum ca ai ajuns sa afli cum sunt in interior, m-ai lasat cu scutul spart in realitatea dura nepasatoare. Cum sa fii atat de egoist?!

2 comentarii:

  1. sincer.primeste un sfat din partea mea.inceteaza sa mai scrii despre EL. lasa-l in urma,caci pana la urma el apartine doar trecutului.nu-l mai aminti. altfel nu-ti vei putea reveni,ci doar vei adanci durerea.daca te-a lasat,atunci cu siguranta nu e el acela care sa te merite.e in regula.poate asa a trebuit sa fie. hugs 4 u!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau acelasi lucru, sa nu mi-l mai amintesc...
    Dar de fiecare data cand mi-aduc aminte de el, scriu aici in blog...
    Dar in viata reala, nu mai sunt asa de trista... In blog scriu sentimentele reale.. Viata virtuala.

    RăspundețiȘtergere