Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 15 mai 2012

Amintiri...



Am in fata mea o oglinda. Imi privesc reflexia... Privesc in spatele meu, imi vad trecutul vechi... Trecutul fericit pe care odata l-am trait bucuroasa nestiind ce va urma...
Ma vad copil. Stau afara cu fetele... Ne jucam tot ce ne trecea prin minte. Ne suparam una pe cealalta, dar dupa 5 minute ne impacam la loc, caci bucuria era mai presus de orgoliu...
Acum ma privesc in prezent... Nepasarea m-a capturat, trisistetea ma domina, ironia e mult mai superioara decat amabilitatea ce n-o pot avea...
Imi este dor de copilul naiv care odata eram.
Imi este dor sa fac lucruri care nu ma dureau.
Imi este dor sa nu imi fie frica de nimic.
Imi este dor de prietenii aceia care, chiar neavand telefon, stiam unde sa ne gasim.
Imi este dor de copilaria fericita si trecatoare.
Imi este dor sa fac lucrurile care imi treceau prin minte, stiind ca nu voi suferi.
Imi este dor de vechea eu...


Acum stau si ma gandesc cum de-a a trecut timpul asa de repede, cum fiecare minut trece si eu nici nu-l bag in seama, cum prezentul este infinit, trecutul se mareste iar viitorul se diminueaza... Parca vroiam sa fac mult mai multe, vroiam sa trec prin tot ce puteam tine...
Dar acum ma uit la mine, poza facuta dintr-un trecut anterior, imi spune ca nu sunt cum vroiam sa fiu... Sunt un monstru cu chip de om, o fiinta umana care are asunse multe in interior...


Nu aveti dreptul de-a ma judeca, imi cunoasteti numele, imi cunoasteti familia, cunoasteti liceul unde invat, ok, dar nu-mi cunoasteti interiorul. Toti incep a critica orice persoana care-i trec prin cale, si la randul lor sunt criticati. Cand toti se schimba, ma schimb si eu, cand toti plutesc si zboara, devin mai greu....
Voi, daca nu-mi cunoasteti visurile, nu aveti cum sa mi le ucideti. Sunt nepasatoare. Sunt alba-neagra. Va afirm tot ce vreti, dar eu imi ascult instinctele. Nu-mi mai pasa de nimic.
Dar stiti ca in spatele oricarui "Nu-mi pasa!"...exista si o emotie. Cu totii avem suflet... Nu putem fi ca stanca. Grei si reci. Soarele ne incalzeste... Nimic nu este la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu