Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 29 mai 2012

Prea tarziu pentru vise...




Si tu acum, nici buna nu-mi mai zici, cand ma vezi te-mpingi in perete, numai pentru a ma ocoli... Halal carater de-a ma infrunta...


Iti vine sa dai foc la tot si sa pleci ,e prea urat ..
Dar nici o cale nu te poate duce inapoi in trecut .

Iti vine sa te urci pe cel mai mare munte si sa strigi cat poti tu de tare "Acum ma auzi? Acum ma vezi? Sunt la inaltime si oricum as fi, voi pica, dar nu voi inceta sa te iubesc!"

Ajungi in viata ta cand trebuie sa-ti spui adevarul, ajungi in viata ta nici sa nu te mai crezi. Ajungi sa mergi in gol... Ajungi sa realizezi ca intr-o zi vei muri si ca ti-ai irosit intreaga viata crescand si invatand...

Ajungi sa iti dai seama ca practic traiesti intr-un film, ca nimic nu este cum ar trebui sa fie, ca totul se intampla contra cronometru... Timpul a devenit dusmanul tau de moarte...

Intr-un final, ajungi sa iti dai seama ca trebuie sa-ti colorezi viata, ca trebuie sa iti faci singur drumul spre viata, ia-ti un creion in mana si incepi a-ti vedea viitorul... Iti iese doar un cer total, viata ta se invarte din jurul soarelui... Felicitari, ti-ai descoperit drumul inflacarat..

Este un moment cand realizezi ca, desi te doare, trebuie sa lasi in urma persoanele pe care le iubesti si sa-ti vezi de drumul sortii tale...

Inchid ochii si te vad, cum tu demult ma priveai...
Si mi-e dor de tine... De... Noi la locul nostru...
Oare trebuie sa pierzi cand inca mai poti lupta?
Oare trebuie sa mai lupt cand deja ai castigat?
Cand simt ca nu ma mai pot ridica, inchid ochii te vad acolo, imaginandu-te acolo, m-am luptat cu tot sa pot sa ma ridic...
Oare ma mai crezi?
Mi-am pierdut increderea... Tu o aveai 100%... Dar acum s-a spulberat...
M-am luptat cu tot ce am putut, m-am luptat mereu... Dar am cedat cu tine. 

Inchid ochii spre visare, imaginea ta imi apare, imaginea ta din trecut o am in fata ochilor, suntem amandoi in curtea scolii, imi zambesti, ma iubesti, te joci cu mine... Dar, ma trezesc brusc, realizez ca eu sunt in curtea liceului singura... Tu nu mai esti...

Aici o ducem rau iar tu te uiti la drumul tau ..
Si iti dai seama ca ai luat-o gresit ,deci e naspa ..zau ..
Ai niste ani in spate ,trecut printre toate,din pacate ai putine rasplate ,lasi fapte neterminate.

Ce faci cand vezi ca viata ta nu chiar e asa cum credeai si realizezi ca ai prea putine din tot ce
iti doreai ..Iti amintesti ce visai ,prin ce ai trecut ,tot ce-a fost .

Ridic privirea rea ,vad lumina ,dispare feeric,
Sunt ca un bumerang care se intoarce in intuneric .. vesnic ..
Inconjurata de prieteni falsi ,oameni de nimic.


Poti pierde pe cineva in cateva secunde pe care le regreti o viata doar ca nu l-ai apreciat destul cand l-ai avut langa tine



2 comentarii:

  1. Eu zic ca mai merita sa mai incerci sa visezi...desi ce ai scris pe aici nu prea vad...

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca lupt... Nu cedez... Oricum, timpul le va rezolva pe toate... Oricat as vrea sa-l dau inapoi sau inainte... El merge ascendent... De el depinde tot. :)

    RăspundețiȘtergere