Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

sâmbătă, 12 mai 2012

Intrebari puse neavand raspuns...



Trecutule, ramai unde esti. Te rog frumos. Incep a uita ziua de ieri si incep a spera pentru ziua de maine.. Pentru acum doar traiesc.
Dar, te implor, daca stii ca esti trecut, ramai unde iti este locul. In prezent sa nu te mai intorci vreodata.
Cu tine pot vorbi, tu ma intelegi, dar amintirilor? Cum sa le pot cere sa se stearga? Parca mi-as dori sa am un burete cu care sa sterg tot ceea ce nu mi-a placut. 
Dar daca o iau putin logic, trecutul l-am trait odata prezent, si cand amintirile de acum traite in trecut isi fac aparitia in prezent, ma distrug. In trecut le-am facut cand eram fericita.. Nu regret nimic. Caci am invatat sa sper, sa rad, sa plang, sa iubesc, sa cred, sa imi fie dor... Am invatat sa traiesc fara tine.. Nu imi este usor...


De ce nu mi-ai zis ca intr-o zi vei pleca? De ce nu m-ai invatat sa traiesc fara tine?
De ce ai plecat cu capul in jos?
De ce acum nu mai vorbesti cu mine?
De ce acum ma eviti?
De ce cand ma vezi intorci directia?
De ce te comoprti ca si cum as fi ultimul om, dar cand eram cu tine, ma simteam in al 9-lea cer...
De ce nu ma infrunti?
De ce m-ai sters din viata ta ca pe un lucru bun de nimic?
De ce esti asa cretin sa faci acele fapte?


Stii cat ma dor?
Stii ca multe din faptele mele, pentru tine le-am facut...


Prost...
:-j

4 comentarii:

  1. Cand am vazut titlul articolului am intrat rapid sa vad ce ai scris tu aici, si nu am fost dezamagit! Ti-am mai spus si iti repet, deoarece aproape fiecare postare are si tristete, sunt si eu aici...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos.
    Ma bucur asa de mult ca si baietii arata ce au si ininterior...
    Si ma bucur ca ma intelegi. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Qm si eu o intrebare ! Toate aceste postari sunt create de tine sau sunt copiate de pe net :s ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Tot ce vezi in blog, este facut din mintea si imaginatia mea. :)

      Ștergere