Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

miercuri, 2 mai 2012

Dorinte eterne


Majoritatea oamenilor mint. Ce tot spun, cu totii mintim. O facem ca nu vrem sa ne asumam riscul adevarului.; ne doare adevarul; nu suportam sa ni se spuna adevarul; nu recunoastem cand mintim; ne place minciuna; ne place sa pacalim; 
Acestea sunt principalele motive pentru care mintim... Dar, mai sunt si altele.. Printre care, vrem sa spunem adevarul. il stim, ni-l pronuntam.. Dar pur si simplu nu-l acceptam... Lupta interioara este cea mai grea...
Eu imi spun ca nu mai este cale de intoarcere... Ca am pierdut deja.. Dar nu pot aproba asta... Lupt in gol..alerg pe o banda singura...fara a ma mai duce undeva...

Imi doresc multe... Imi doresc sa mai pot calca pragul usii ce m-a lovit de zeci de ori; Imi doresc ura ce odata o detineam; Imi doresc ochii aceia dulci ce ma priveau cu insistenta, stiind ca imi placea; Imi doresc intunericul acelei lumini de la orele diminetii; Imi doresc pielea mea sa fie neagra, mova, vanata...; Imi doresc ca pe drumul acela vesnic sa mai pot calca bucuroasa; Imi doresc sa am iar inima in gat cand sinteam fiorii trecutului...
Am atatea dorinte eterne.. Atatea visuri imaginare... Atatia fiori ce inca-i mai simt...

Da, inca ma mint.. Sunt buna a da sfaturi oricui... Dar pe mine? Cine ma poate ajuta?
Cine imi poate da o mana de ajutor cand sunt picata intr-o gaura infinita? Ma afund.. Ma tot afund... Vad numai negru pste tot... Nu mai am cale de intoarcere...

:-<

2 comentarii: