Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 28 mai 2012

Crede-te-n cuvintele mele...



Multi spun ca trecutul trebuie lasat in urma. Toti spun sa traim pentru viitor in prezent...
Dar nimeni nu gandeste logic, ca fara un trecut nu esti tu. Deseori ma intreb, "Trecutule, de ce te strecori mereu in prezent, de ce nu stai unde iti este locul, de ce vrei sa ma vezi mereu trista cand ma gandesc la tine?"...
Dar apoi imi raspuns retoric "Daca nu as fi avut amintirile pana acum, nu as fi fost nimic... Am trait totul candva prezent. Am trait clipele acelea de fericire ale trecutului intr-un moment specific... Nu, nu mi-e teama pentru ce va urma, imi este teama pentru trecut... Ma simt izolata si capturata in trecut... Nu ma lasa libera pentru a-mi trai prezentul... Vreau a uita tot raul facut, daruit si avut... Vreau sa-mi amintesc numai clipele frumoase, de reala visare...si... Iubire. Nu pot sa cred ca tu, acum, pentru mine esti doar o amintire... Un trecut... Un... Nimic.. Te vreau langa mine...
"Visuri peste visuri...Imaginatia si-a luat zborul... Ideile cu tine nu se mai terminau... Gandurile despre tine se-nmulteau... Vreau sa te tin in brate, vreau sa-ti spun un ultim "Te iubesc si te voi iubi, indiferent cat de rau esti si cat de trecator este timpul, tu pentru mine esti tot si vei fi..."... Un simplu motiv am pentru a te vedea pentru ultima oara.. Mi-l acorzi?"
NU!!! [Raspunsul tau...]


Daca imi cer scuze acum, este prea tarziu... Daca nu imi cer scuze, fac rau... Daca intr-un final imi pare rau, nu este acceptat... Nu mai reprezint nimic pentru tine, sunt un lucru idiot... O tampenie ce s-a dezvoltat in 16 ani de crestere... Te implor... Fa-ma sa zambesc din nou... Zece minute imi sunt deajunse pentru a te mai privi o clipa in ochi si pentru a te tine in brate.. Si apoi, un ultim..."Adio cu regrete eterne...."
:-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu