Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

miercuri, 9 mai 2012

Iti mai aduci aminte?



Vezi? Poza este facuta acum 5 minute. Am avut doar un singur gand la tine si lacrimile deja si-au facut aparitia...
Stii ca lacrimile sunt 1% apa si restul sentimente?


Vreau, deci chiar imi doresc sa mai aud acele cuvinte, "Ne vedem maine?"... Vreau sa se intample... Vreau sa-ti spun unele vorbe si apoi sa te las in lumea ta de foc si eu in lumea mea de gheata...
Vreau doar sa te imbratisez pentru ultima data...
Sa te simt cum odata ai fost langa mine...
Vreau pentru ultima data...


Dar stiu ca nu se mai poate... Tu ai plecat deja.. Esti mult prea departe de mine sa te mai intorci din drum si mie imi este greu sa te ajung...
Nu-ti cer sa treci si sa uiti tot... Iti cer doar jumatate de ora sa ma lasi sa te mai privesc indeaproape cum candva o faceam...


Vezi poza? "Pis ochii"... Odata tu spuneai...
Radeai ca plang...
Dar sa-ti spun ceva... N-am mai plans demult. Doar azi dimineata pe la 3 ce am inceput sa vars cateva lacrimi... Nu stiu ce m-a apucat...

Imi este tare dor de tot...
Tu iti mai aduci aminte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu