Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 14 mai 2012

Cum as putea eu sa uit, dar tu imi mai amintesti?



Am atatea amintiri frumoase petrecute cu tine, dar sa nu uitam si certurile din fiecare saptamana... Nu exista zi in care sa nu ne certam, dar de fiecare data ne impacam...
Am atatea imagini cu tine in mintea mea... Bune si rele..
Am atatea bucurii legate de tine...
Ai fost totul pentru mine...
Dar acum totul s-a terminat...

Iti mai aduci aminte prima zi in care te-am vazut? Ai coborat din masina si erai atat de simpatic, tremuram toata in ziua aceea, nu stiam cum sa ma bag in seama cu tine, ba chiar ma prosteam, paream a copil, dar tu erai serios... M-am simtit cam aiurea atunci.
Dar n-am renuntat. Iti luasem id-ul, vorbeam cu tine frumos, tu la fel, serios... Dar n-am renuntat.
Zi de zi ne vorbeam, minut de minut ne trimiteam mesaje.. Ba chiar erau luni in care ni se terminau mesajele... 10.000 de mesaje erau deja consumate nici in aproape 3 saptamani... Ce vremuri..
Iti mai aduci aminte ziua cand ne-am vazut prima data? Era o zi de marti, chiar dupa zilele in care am fost la mare... Ti-o mai aduci aminte? Pentru mine a fost inceputul...
Iti mai aduci aminte cand m-am lovit singura de coltul unei mobile si tu ma faceai berbec, daca stricam mobila?
Iti mai aduci aminte cand ne suparam unul pe celalalt, apoi dupa 5-10 secunde ne reveneam?
Iti mai aduci aminte ce planuri ne faceam noi legate de viitor, legate de trei  dimineata? =].  Haha.
Iti mai aduci aminte cum ne prosteam ca niste copii care aveau 2 ani?
Iti mai aduci aminte cat de des te suparam? Dar tu mereu ma iertai si imi spuneai "Daca as fi facut ce ai zis tu"?.. Caci eu scoteam tot ce imi venea pe gura =].
Iti mai aduci aminte la meci cand mi-am rupt degetul?
Iti mai aduci aminte cand m-am suparat ca ai zis tu ca nu-s buna la handball? Iar apoi tu ma impacai spunand ca doar glumesti.
Iti mai aduci aminte ca te-ai obisnuit cu mine sa te trezesc in fiecare dimineata cu  cate vreun sms? 
Iti mai aduci aminte vorbele acestea: "Eu: Pupa-ma!" "Tu: Nu meiti." "Eu: Bine..." "Tu: :*".
Iti mai aduci aminte cum ma tachinai mereu?
Iti mai aduci aminte vorba "cealalta"?
Iti mai aduci aminte muscaturile?
Iti mai aduci aminte privirile?
Iti mai aduci aminte saruturile?
Dar auzi, iti mai aduci aminte de noi doi?
Tu m-ai uitat, eu iti voi purta iubirea in sufletul meu pentru totdeauna... :-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu