Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

miercuri, 30 mai 2012

Greutati sentimentale





Uneori facem lucruri ce apoi le regretam
Dar trecutul n-avem cum sa-l schimbam
Putem sa-ncercam dar e in zadar
Cel mai urat e ca gresesti pe plan sentimental
Incerc acum sa te chem inapoi
A ramas o amintire ce-a fost intre noi
Viata mea merge inainte cu sau fara tine
Oricum, sper sa gasesc din nou calea spre bine
Nu voi uita ca tu candva ai fost lumina mea
Regret inca o data ca s-a intamplat asa
Nu te-nteleg, de ce dureaza asa de mult
Ca sa te uit
Si s-o iau de la-nceput


Trec minutele pe langa mine, alerg catre ele ca macar sa mai prind un timp netrecut de mine... Incerc sa alerg catre trecut, clipele cu noi sa le retraiesc sa nu se mai schimbe nimic... Imi este dor de acele certuri ce le aveam dar si mereu treceam peste... Imi este dor de vanataile ce le ascundeam... 
Acum, privesc intr-un gol imens cu amintiri trecute... Te privesc pe tine cum odata erai... Dar acum nici nu te mai cunosc... Ai ales sa ma stergi de tot din viata ta, ai ales calea cea rupta, de-a ma bloca sa vorbesc cu tine... Ai ales... Sa ramai acolo...
Esti bine, sper sa fii si mai bine decat mine... Caci eu sincera, nu sunt. Esti cu acea fata, bravo. 
Esti aproape, dar te simt la mii de kilometri distanta... Dar defapt, nu te mai simt deloc, te vad acolo, la 20 de metri de mine, ma uit numai catre tine, disper! Ca imi aduc aminte odata eram a ta si tu al meu...
Dar acum, visele s-au terminat...


O melodie o tot ascult... Te rog, ascult-o cu atentie...


"Trec zilele nu stii ce sa faci unde sa fugi 
Astai viitorul atunci cand te plictisesti sa plangi
Iti doresti ca vagabondul sa se-ntoarca
Haha, n-am sa ma-ntorc niciodata
Am plecat si te-am lasat sa vad ce faci
Tu continui sa taci si sa-mi faci prea multi draci" [TU]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu