Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

sâmbătă, 26 mai 2012

Acum devine atunci...



A trecut ceva vreme de cand nu te-am mai simtit, de cand nu te-am mai simtit aproape de mine... De cand nu am mai simtit acel fior ce-l stiam ca esti al meu... Acum, cand treci pe langa mine am acel sentiment de pierdere interioara.. Cum te-am scapat ca si cand am lasat un caine turbat din lesa.. Si el a fugit nemaiuitandu-se in urma.. Si inca aveam, aveam sentimentul acela ca  data POATE te vei intoarce... Dar gandurile mele s-au spulberat, au fost ucise de realitate...
Au trecut patru luni de cand, ochii cu tine nu i-am mai dat. Si 4 luni in care nu te-am mai atins... Timp in care gandul mi-a tot stat la tine.. Dar tu, ai stat cu cealalta. [Si, adevarata cealalta... Nu figurat... Il mai cunosti?]
Am auzit ca pe mine m-ai sters in memoria ta... Ca nu mai reprezint nimic pentru fiinta ta... Ca am fost si sunt doar un trecut banal.. Ca ti-ai irosit acele luni cu una ca mine... 
Imi spuneai ca sunt copil... Prea copil... Atunci de ce ma faceai matura cand iti vorbeam adevarul si serios ?
Stii ca oamenii au doua fete...
Stii ca prezentul este si va fi intotdeauna infinit? Caci trecutul se intensifica iar viitorul se ucide... 
Eu, regrete nu am.. Pentru trecut? Niciodata...
Vreau sa iti multumesc ca m-ai schimbat, m-ai facut sa vad dincolo de peticurile omenirii... M-ai invatat ca nu totul este roz... Tu m-ai readus la viata... Dar de ce m-ai ridicat atat, ca intr-un final sa  ma dobori tu mai rau? Mi-ai spus ca fara o intamplare nu ma schimb... Mai este valabila dupa 4 luni de neintalnire? Schimbarea mea este radicala... Am invatat din greseli si o voi face...
Tu acum, esti trecut... Dar mereu amintit... 


Este viata mea si nu o pot schimba si voi continua sa trag cat pot de ea... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu