Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 21 mai 2012

Traiesc trecutul in prezent...



Parea a fi un vis, un basm, unde totul este frumos fara nicio tristete.  
In prima zi cand te-am vazut m-ai atras. A doua zi n-ai mai scapat de mine, in a treia zi tu ma stresai... Au continuat luni de prietenie iubita. Erai pentru mine tot. Frate, sora, tata... Erai ingerul meu. Te stiam aproape, oricand aveam nevoie de tine, tu erai acolo pentru mine.
Primul nostru sarut... Apoi urmatorii N... Nu stiu cum m-ai facut sa tin atat de mult la tine intr-un timp scurt, apoi avansand in viitor, am inceput chiar sa te iubesc...
Multi oameni rostesc aceste cuvinte fara pic de teama sau luand totul in gluma, dar eu stiu ca stii cat te mult pot tine eu la tine.


Inca traiesc in trecut, dar fara tine. Traiesc trecutul cu ajutorul amintirilor cauzate de tine si de timpul petrecut amandoi... Tu te mai gandesti la mine? Ma mai tii minte?
Ai zis ca aveai atatia nervi de ai dat cu pumnul in usa bucatariei, ai zis ca aproape ai plans, ai zis ca imi vei sopti ceva la ureche dar ai uitat atunci... Ai spus multe..si mi-am pus mula baza pe cuvinte... Atunci ma doborai doar cu doua trei cuvinte spuse in gluma...


Mai tii minte cand jucam zm? Sau clasic? Te luasem in brate incet si tu ti-ai rezemat capul de bratul meu... [Spunand cuvintele astea, m-au trecut fiorii si lacrimile... ]
Sau
Geamul...
Usa...
Aceste cuvinte le tot rosteai...


Pentru mine totul este trecut in prezent... Traiesc trecutul si acum...
Treci pe langa mine mi te imaginez cum odata vorbeai cu mine... Acum "Lasa-ma"...
Tot nu inteleg de ce te comporti asa de urat...


Sa stii ca nu mi-e usor fara tine... Dar m-am obisnuit cu amintirea ta in cap si macar cu aceea sa mai simt fiorii ce odata ii aveam...


De ce ai ales sa pleci?
Mi-am spus pa, dar nu cum mi-am mai spus...
Caci tu acum focul din mine l-ai stins.. :-<


Si ma ridic caci am cazut putin pe ganduri... Tu inca esti in ele..


Am doar o singura intrebare, se mai poate sa imi mai vorbesti, sa ne vedem, sa te simt aproape?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu