Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 8 mai 2012

You gone...



Sper ca iti este bine unde ai ajuns. Sper ca acolo unde esti sa iti fie mult mai bine fara persoanele din trecut. Sper ca acum sa uiti de mine, de noi. Sa uiti tot ceea ce-a fost. Sper astea sa le faci tu caci eu nu pot. Nu pot uita prin cate am trecut. Amintirile sunt in mintea mea si vor ramane.
Sper doar ca ea sa fie cum vrei tu. Sa fie exact opusul meu. Nu mai vreau sa te vad egoist. Caci cu mine ai fost tot timpul.


Azi, la ultima ora de matematica, inaintea ei, nu mai aveam chef de nimic.. Si credeam ca ora va trece greu de tot, ca acele 50 de minute vor deveni 2 ore. Eram daramata, eram chiauna. Nu stiam ce este cu mine.
Dar culmea, ora a trecut mai repede decat ma asteptam.. Cand ma uitam la ceas, credeam ca va fi 12:53, dar era 13:14... :|.
Multumesc Doamne pentru ca nu ne uiti. Pentru fiecare dintre noi ai cate o surpriza si o datorie. La fel ca si noi...
Multumesc ca-mi esti alaturi cand pic si ma ridic...


Ieri a fost o zi pe care niciodata nu o voi uita. Ieri mi s-a rupt cerul in doua si a picat grindina peste mine. M-ai inflacarat cu litri de benzina turnati peste mine. M-ai udat cu lacrimile stranse cand inca mai plangeam pentru tine. 
Au trecut 20 de ore de cand m-ai doborat la pamant. Inca 12 minute de singuratate... 
Ai plecat nemaiuitandu-te in urma sa vezi in ce baltoaca de amintiri uzate m-ai lasat...
Ai plecat zambind cand eu nu mai aveam rasuflare...
Ai plecat...

:-<

3 comentarii: