Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 1 mai 2012

Magie reala

    Stiu, stiu ca ma tot mint. Imi mint prietenii, imi mint familia...Dar cel mai rau, ma mint pe mine insami. Imi spun lucruri anormale. Imi spun ca imi este bine, dar defapt imi merge chiar prost. Imi spun ca imi este rau chiar daca mie imi este bine cum sunt...


    Am stat cu spatele la publicul ce a venit sa ma aplaude in trucurile magiei.. Dar eu nu am vazut cortina ridicata si am continuat sa nu o bag in seama. Acum toti ma desconsidera... Cu totii ma urasc. 
    Am ajuns sa-mi fie sila de mine. Am ajuns sa iubesc mai mult pe altcineva decat sa ma pun pe mine pe primul loc...


    Am ajuns unde niciodata nu credeam ca voi fi. Am ras de toti cei ce erau buni, radeam ca ii luau toti peste picior... Dar nu m-am uitat la mine sa comentez la persoana mea... Eu am fost mai slaba de inger ca toti ceilalti...


    Am fost atacata de multe ori...


    Am picat de atatea ori.. Dar am crezut in ce am invatat sa cred si m-a inaltat... Am multijump. Daca pic..ma ridic din mers.


    Fac cu mana la fiecare secunda din prezent trecatoare... Trecutul se mareste, viitorul se micsoreaza cu fiecare minut pasat din prezent catre trecut... Nimic nu se repeta...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu