Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 23 aprilie 2012

Ultima rezistenta



Poate parea ciudat cum ieri am fost depedenta si acum nepasatoare. Si indiferenta doare cel mai tare... Auci, de cate ori nu m-am ranit...
Imi mananc doza mea zilnica de sarcasm ca si cum as mai avea doar o zi de trait si sa par atat de nepasatoare cum mi-ati parut voi. Voi persoanele ce m-ati atacat stiind ca nu voi lupta.
Am cedat de fiecare data prima in bataliile din trecut. Stiam ca nu voi castiga... Si m-am dat batuta... Acum regret alegerile ce le-am facut!
Imi regret ziua cand am acceptat schimbarea in viata mea pentru prima data... Dar daca ma gandesc mai bine, viata se schimba... Si ea este scurta... Asa ca voi incerca sa le incerc si sa descopar multe...


"Teatru e comedie,
Filmul minciuna,
Stirile tac
Mutii vor sa ne spuna
Ca nimeni n-aude 
Cand dormi 
Vad tot.
Si noi ne incalzim
Punand paie pe foc" RESPECT PARAZITII!


Lumea devine o puscarie in aer liber... Toti devenim atat de reci, de inchisi, de nepasatori...


In iubire de aceea atacam multe persoane..
O proportie de 95% din intreaga lume nu stiu sa iubeasca... Pentru mine, persoanele ce iubesc cu adevarat au tot respectul meu.
"Sa iubesti e mai nobil decat sa fii iubit!"...

Cladirea aceea rezistenta ce-a fost construita cu brutalitatea dragostei, este pe care sa se prabuseasca. A fost lovita de prea multe ori. Rani adanci are, iar ea va pica curand.
A varsat lacrimi, bucati mari dureroase din exteriorul ei a alungat...doar pentru a scapa de mahnire. Insa ultima lovitura i-a fost fatala... Curand se va narui in agonie si singuratate...
Chiar vrei sa distrugi aceasta cladire ce a fost hranita doar de dragostea ce a purtat-o?... Dar ai inceput sa o ataci demult... Ti-a reusit.. Acum bucatile cladirii ce au fost picate din ura celorlalti, s-au transformat in cenusa...nu mai pot fi puse la loc...

"Este a treia zi cand ma simt ca intr-un film...intr-o minciuna... Pentru mine nimic nu pare real. Nimic nu-mi pare adevarat. As vrea sa ma refugiez intr-o lume animisma de unde candva am fost luata..."


2 comentarii:

  1. Se pare ca esti o persoane putin schimbatoare, insa nu radical...
    La mine de exemplu, daca acum rad, daca as auzi ceva, orice veste care ma priveste, ma descarc, daca e despre prieteni, plang de cele mai multe ori! Ma atasez prea mult de ei, iar indiferenta nu e prezenta deloc in mine sa pot trece peste doar prin replici adresate inapoi...!:|

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, nu ma prea schimb. Sunt aceeasi.
    Dar trebuie.. Ne maturizam, trecem prin multe in viata.
    Caci noi suntem intr-o continua dezvoltare..
    Noi acum duferim, dar in viitor, vom rade de acest moment care poentru atunci va fi trecut...

    RăspundețiȘtergere