Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

vineri, 6 aprilie 2012

Maturitatea



Bai...dar oamenii astia de ieri..de azi...de maine... Ce va tot vaitati atat de viata aceasta? Ce tot nu va ajunge?
De ce tot comentati de altii si nu va uitati la voi?
Priviti-va in oglinda patata de trecut, apoi intrebati-va, 'Bai, chiar asa sunt eu?'...
Va dati batuti doar la un mic test la vietii...
Va tot plangeti atat de mila...
Stiti foarte bine ca nimanui nu ii pasa de voi... Doar familiei si celui de sus.
Va tot intrebati 'De ce eu? De ce tocmai mie? Dumnezeule mare... De ce?'.
Dar haideti sa raspundem impreuna la aceste intrebari puse de majoritatea oamenilor. :)
V-ati gandit ca poate un rau vi se intampla ca ati facut rau? Stiti vorba aceea 'What goes around comes around. ;)'.
Ori
V-ati gandit ca este un test dat de El pentru a va intarii personalitatea? 
De ce?
Caci la o mica 'cazatura', multi renunta a mai merge inainte, si dau inapoi... Nu lupta... Unii se omor caci CRED [dar cred prost] ca nu mai au un rost pe lumea asta, ca nu mai rezista. 
Auci, a cam durut...
Fii atent, Dumnezeu ne-a daruit viata fara sa o cerem, si ni se va lua fara sa fim intrebati. Iar tu irosesti un dar divin pentru o piedica divina? /:).
Fiecare  dintre noi este lasat pe pamant pentru un scop. 
Mamele ne-a nascut, dar nu depindem de ele, caci noi suntem lasati pe pamant cu un motiv... Cu o soarta.
Va mai intrebati 'De ce mie mi s-a intamplat si nu altcuiva?!'
Un raspuns sincer iti pot da... 'La toti ne este greu, dar nu la fel'.


Multi mi-au spus ca sunt copil... Dar nimeni nu stie prin cate am trecut. Si intamnplarile din trecut m-au intarit, m-au maturizat, m-au invatat ce inseamna viata, ce inseamna sa fi om, ce inseamna lumea desteapta/tampita... .
Nimeni nu ma cunoastea pentru a ma critica.. Cum spuneam si anterior... Toti comenteaza de altii, dar pe ei insisi nu se vad...
Este o lumea nebuna... Ce am fost si ce am ajuns...
Nu ma plang... M-am plans destul... Si daca o luam putin logic, sa plangi este un sentiment omenesc, dar excesul de acesta, strica.
Si pan' la urma daca iti plangi singur de mila, te ajuta cu ceva? Sau te ajuta cineva? [Sunt exceptii, familia, prietenul ADEVARAT]. 
Am 16 ani, si? Sunt copil? Poate majoritatea spun ca la varsta aceasta adolescentina toate faptele facute de aceste persoane in varsta de 14-18 ani sunt numai copilarii... Ete da, cine spune? Intamplarile din trecut ale parintilor si familiei mele... M-au facut sa gandesc si dincolo de anii pe care ii port... Si chiar m-a ajutat foarte mult...
Nu lasa sa-ti spuna nimeni ca nu esti buna de nimic.
Nu este totul perfect, dar va fi.
Pot fi si copil, nu numai om mare.
Cand aprind lumina in camera, tu vezi tot negru.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu