Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

sâmbătă, 7 aprilie 2012

Irealul



Lasa-ma sa cred, sa sper, sa vreau, sa rad, sa plang, sa disper, sa zbor, sa urlu, sa omor, sa distrug...
Lasa-ma sa cred ca pot muri si sa reinviu.
Lasa-ma sa aud culori si sa vad sunete...
Lasa-ma sa pot crede ca totul este roz si ca pot sa merg pe apa...
Lasa-ma sa cred ca pot schimba lumea exact asa cum vreau...
Lasa-ma sa fiu cum vreau... 
Numai lasa-ma sa fac aceste lucruri mai mult de trei secunde...

Vreau sa visez frumos mult mai mult de trei secunde...
Vreau lumea mea. Vreau oamenii mei. Vreau bucuria deplinda care dupa aceasta, un rau infricosator vine sa se cuibareasca deasupra fericirii mele desavarsite si sa ma bantuie pe veci...


Nu nu, n-ai sa ma vezi ca nu ma voi lupta...
Nu nu, n-ai sa ma vezi ca nu ma mai ridic dupa o piedica data din cauza superioritatii mele.
Am ajuns sus, acum toti trag de mine sa cobor...

Viseaza, doreste, crede, iubeste, uraste, doboara, lupta... Poti fi ce vrei tu cand visezi... Dar poti fi CUM vrei DOAR trei secunde din intregul ireal construit de tine...

Lupta pentru ce ai, nu pentru ce nu ai. 
[Nu o sa pierzi mai ales daca ai ceva in care sa crezi]

Am starpit ce nu respectam, am stimat ce era de respectat... In rest am dat totul la o parte cu un gest...


Am soseaua mea... Nu mi-o voi neglija luand-o pe vreo carare noroioasa, caci risc sa pic si sa ma murdaresc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu