Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 7 mai 2012

I lost.



Mi-am injectat prima mea doza de lovituri dureroase.
Am tras pe nas nepasarea dorita pentru voi.
Fumez  dragoste oarba trecuta in fuga...
Lovesc amintirile fericite trecute in timpul trait de acum.
Dobor usa camerei in care ma refugiez, lasand-o cu gauri mici.
Tai inima in mii de bucatele ca apoi sa le lipesc la loc.
Privesc in timp si ma afund in ganduri ferite de nepasare.
Inot in oceanul construit din lacrimile secate patate sangerate.
Ard in focul interiorului meu facut gheata din pricina unei pierderi.
Colorez realitatea mea in culori vii.
Arunc benzina furata pe trecutul amoros al unei iubiri reci pentru a lua sfarsit.
Tai lamaia dulce pe amintirile facute praf si pulberi.
Invelesc inima ta pentru a ti-o da inapoi, dar ai inlocuit-o cu alta, nu mai ai nevoie de ea..de mine.
Miros glasul tau care odata imi spunea "Vreau sa ne vedem...".
Aud trecutul tau cum zbiara ca al meu.
Vad mersul tau departandu-se de mine cu pasi mari...

Multumesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu