Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 28 mai 2012

Mintindu-ma...








"Am încercat să iubesc pe altcineva, am încercat să te scot din viaţa mea, am încercat să-mi iau gândul de la tine, dar orice aş face simt că mă mint pe mine . .."



Este timpul sa renunt, sa zbor, sa las in urma o cladire neterminata, sa urasc tot, sa reinviu, sa uit, sa ma prefac, sa nu mai privesc inapoi, sa mint, sa rad, sa dispar, sa nu regret, sa fiu altcineva, sa nu te mai caut, sa nu mai privesc intr-un gol infinit de dureri, sa-mi uit placerile, sa uit de toti si toate... Este timpul sa ma prefac ca mi-a ajuns atata durere... Incep sa ma retrag, poate... Incep sa incerc sa te uit... Incep poate sa nu mai folosesc telefonul... Sa stau cu degetul pe acel touch screen ce l-am uzat cu tine... Numarul tau de telefon, inca-mi zice "Formeaza-ma, nu evita... Trimite-i un sms... Chiar daca te va durea"... M-am lovit, am picat, m-am ridicat ca sa pot cadea din nou si mai dureros...

Vreau, sa te am iar langa mine, dar tu ai zis ca nu vrei niciunde cu mine...
Vreau sa te tin in brate pentru un ultim sarut, poate... Dar tu ma refuzi...
Vreau o ultima privire sa o am catre tine, dar tu nu ma lasi...
Vreau... Sa te am... Dar este tarziu... Mult prea tarziu...

Am avut probleme si batai cu timpul... Dar de fiecare data el a iesi invingator.. Lasandu-ma pe mine in durere de trecut, a fost de neinduplecat... El merge inainte... Dar revenind catre trecut inspre prezent... Facandu-ma sa imi amintesc amintirile frumoase petrecute cu bucurie...

Dar, ce mai pot face acum? Doar amintirile cu tine ma fac fericita, dar si o data trista.... Stiu ca odata le-am trait cu tine, fericiti.. Dar acum eu sunt trista...
Nu ma vei mai ierta... Stiu asta....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu