Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

vineri, 4 mai 2012

Imi este dor...

C: Bai, dar de ce esti tu atat de proasta si oarba incat nu iti dai seama ca lupti degeaba? Aia se lauda la tot liceul ca s-a intalnit cu el si tu inca ai mainile la ochi?! Trezeste-te ma la realitate.. 
TREZESTE-TE!
TREZESTE-TE
TREZESTE-TEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!...

Ultimile cuvinte spuse din ura si prietenia oamenilor catre mine referire la sentimentele mele, m-au facut sa imi doresc rautatea nepieritoare...
Am castigat majoritatea luptelor din razboiul meu cu dragostea, dar in final ea l-a incheiat.. Ea  a obtinut ceea ce a vrut... M-a intemnitat intr-o lume colorata iar eu eram neagra...


Inca stau, inca astept un miracol ca ceva sa mi se intample bun... Simt ca nu se termina aici.. Pur si simplu..
Inca astept pe scaunul uitarii... 
Abandonata intr-o groapa infinita a nepasarii...
Putrezind in agonie...
Suspinand la vreo revedere a clipelor trecutului frumos...


Dar... Ce a fost, s-a intamplat. Ce este, se intampla... Ce va urma.. Nu se stie...
Vreau sa fie totul ca inainte, as da orice pentru doar un minut sa mai am sentimentul acela de reala visare. Stiind ca el este al meu si eu a lui... Insa nu se va repeta trecutul...


Amintirile-ti pastreaza clipele frumoase... O data cu inaintarea timpului, vei rade de ele..


Mi-e dor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu