Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

vineri, 18 mai 2012

I still love him, damn it...



Nu mai e loc de mine in viata ta, nu mai este gandul tau la mine, nu te mai gandesti la persoana ce sunt, tu te gandesti la persoana care odata am fost...
Omul este intr-o continua schimbare, invata din greseli, imbunatateste viitorul luand ca exemplu trecutul. Stiu, stiu ca eu am gresit, chiar de doua ori. Stiu ca te-ai saturat sa ma tot ierti... Dar eu inca lupt acum.. Chiar daca sansele recuperarii sunt la minus infinit... Vreau doar sa stii ca ai fost, esti si vei ramane in sufletul meu o parte foarte mare...
Chiar daca eu pentru tine tine sunt zero barat, tu pentru mine esti lumea mea.
Ultimile luni petrecute fara tine, au fost gen un iad inflacarat pentru lumea mea... Vroiam parca sa ma trezesc din fabulos pentru realitate, vroiam sa realizez si eu ca eu nu mai reprezint nimic pentru tine, vroiam sa imi dau seama si sa fac diferenta dintre lumea cu tine si fara tine... Dar pentru mine si in ziua de azi lumea realitatii o traiesc intr-un film. Tot nu pot sa cred ca ai plecat. 
Dar tu, esti acolo cu fata aceea, eu sunt aici...
Hmmm... Ieri... Te-am vazut cred ca pentru ultimile dati, caci tu vei pleca din liceu, eu la fel, lumile noastre nu se vor mai intersecta... Eram amortita ieri.. Cand reveneam in clasa din pauze, tremuram toata. Si imi tot imbinam trecutul cu acum. Cum atunci era frumos si acum...fara cuvinte.


Mai este putin si este ziua ta, anul trecut in vara, vroiam sa prind ziua ta cu tine... Nu stiu de ce... Pur si simplu... Dar lucrurile s-au indoit, drumurile s-au despartit... 
Scuze pentru tot.
Un calduros si mai ales iubit La Multi Ani de la mine... Fata care stiu ca odata te-a facut sa plangi prin luna noiembrie. [Stii usa bucatariei?!]... 
:-<

Un comentariu:

  1. Si la mine se apropie acea zi, si la mine este la fel!
    Insa, nu vreau sa iti ceri scuze, stiu ca nu tu esti de vina! :(

    RăspundețiȘtergere