Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

vineri, 25 mai 2012

Un ultim cuvant


Un strain: De ce sunteti trista domnisoara?
Eu: Am pierdut cea mai pretioasa fiinta din viata mea...
El: Pe mama dumneavoastra?:o Imi pare asa de rau... :|
Eu: Nuuu! Nuu.  Persoana pe care am iubit-o cu adevarat... A plecat... Este cu alta fata acum...
El: Ah, atunci imi retrag cuvintele. ;). Cati ani aveti?
Eu: Merg pe 17 ani... De ce?
El: Si credeti ca la 16 ani cat aveti, viata dumneavostra se va sfarsi aici, ca avand nepoti candva, pe la 60 de ani inca o sa ma ganditi la aceasta persoana pe care spuneti ca o iubiti?
Eu: Nu...
El: Pai si atunci ce va tot pierdeti timpul aiurea pentru cineva trecator.. Abia ati calcat in viata.. Sunteti la inceput.. In loc sa va distrati, ca aveti varsta tineretii.. Dumneavoastra stati si plangeti dupa cineva care va intoarce spatele, dar se intoarce la dumneavoastra atunci cand are nevoie de ceva. 

Am realizat intr-un final cat de batjocorite sunt unele persoane de altele. 
Am aflat ca orice lucru intamplat, nu este de la sine si ca Dumnezeu le aranjeaza pe toate...
Cunoasteti superstitiile ?
Ce se spune despre... Sa dau un exemplu... "Cand cineva stranuta de trei ori"... Ceva legat de noroc sau dorinta... Dar noi desconsideram aceste lucruri.. Dar mi s-a intamplat mie poersonal sa vad un pustan de vreo 10 ani, trecand pe langa mine stranutand de trei ori... |Si orice este posibil. Totul se intampla pentru un anume motiv. 
Stiti ca lucrurile marunte conteaza cel mai mult.
Cu cat te complici sa afli sau sa gasesti unele raspunsuri... Nu ajungi la rezultatul dorit, asa ca, lasa totul pe mana sortii, caci Dumnezeu le aranjeaza cum crede el ca este bine...

Cred ca m-am cam saturat sa te tot stresez, DNFD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. You told me today...
Ok, am inteles....
Scuze... 

2 comentarii:

  1. Sunt sigur ca ai realizat multe si ca ti-ai dat seama de o multime de lucruri... si care e menirea lor pe pamant!:|
    Ai scris frumos, si, imi pare rau ca iar trebuie sa cautam in trecut, ca sa facem din intamplarea noastra, o poveste...pentru ce?! :-j

    RăspundețiȘtergere
  2. Povesti pe care le citesc persoanele straine si pentru a le deschide usa catre viitorul lor, pentru a invata din greselile altora...
    Multumesc. :D

    RăspundețiȘtergere