Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

vineri, 1 iunie 2012

Timpul viitorului



Un  necunoscut, o intalnire, o pasiune, o fericire, o tinere de mana, un sarut, o muscatura, o zgarietura, o lupta, o pierdere, un regret, o durere, o ura... Si un dor.
Poate ar fi timpul sa incetez sa imi risc viitorul pentru un trecut.
Poate ar fi timpul sa privesc dincolo de ceata ce o am in fata.
Poate ar fi timpul sa traiesc fara tine, doar cu amintirile cu tine... Si nu este usor, si nu sunt putine.
Poate ar fi timpul sa te las sa pleci unde ai ales.
Poate ar fi timpul sa te uit. Dar oare pot asta?
Poate ar fi timpul sa-mi vad de timpul meu.
Poate ar fi timpul sa-mi curat drumul, caci praful s-a intarit prin cate carari am luat-o.
Poate ar fi timpul sa nu ma mai prefac, sa spun pe fata tot.
Poate ar fi timpul sa nu mai regret, stii, amintirile sunt facute de asa natura sa le traiesti.
Poate ar fi timpul sa intorc paharul golit demult.
Poate ar fi timpul sa ocolesc prin viata, nu trebuie mereu sa trec prin tot.
Poate ar fi timpul sa-mi colorez viata, caci eu de fel desenez numai in creion.
Poate ar fi timpul sa prind cu masina 300 km/h sa ma intorc inapoi in viitor.
Poate ar fi timpul sa nu-mi pese cuvintele, accentul necazand pe ele.
Poate ar fi timpul sa... TACI!


Este totul pentru cuvinte, pentru suflet, pentru nepasatori, pentru idioti, pentru copilarii, pentru cenzura, pentru fapte, pentru jocurile vietii, pentru faptele vietii, pentru teste.... Este timpul sa profit de tot, dar nu de toti!

2 comentarii:

  1. Poate ar fi timpul sa mai incerci, trebuie sa-l uiti, stiu ca poti! ...sau poate ar fi timpul sa nu incerci tot tu, lasa-l pe el sa vina la tine! :-<

    RăspundețiȘtergere
  2. Deja am inceput acest "timp"... Nu incerc sa-l uit, ca stiu foarte bine ca nu pot. Nimeni nu poate uita. Orice lucru trecut.
    Dar, las sa treaca timpul...

    RăspundețiȘtergere