Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

vineri, 29 iunie 2012

O rapiditate!



Nu am vrut sa postez aceasta, nu am avut-o in minte, dar abia ce m-am trezit si deja la calculator m-am asezat cu gandul de-a o scrie...


Se spune ca visele devin realitate, se spune ca daca iti pui o dorinta la ceva anume ti se intampla, se spune sa se creada in magia falsa... Cine spune astea? 
Culmea, m-am trezit cu neterminarea unui vis splendid, el s-a intors la mine, sufletul imi era plin de fericire, parca eram schimbata. El era altul, el se schimbase total! Nu-mi venea a crede. Dar am realizat, dupa ce mi-am deschis putin ochii cand a venit fratele meu in camera, ca toata bucuria mea s-a facut scrum, ca a fost doar un vis pierdut si ironic... Tu nu te vei mai intoarce la mine... Unde esti sa-ti arat cat m-am schimbat? Unde esti cand am cea mai mare nevoie de tine? Unde esti? si-un raspuns ironic venind din constientul meu imi spune astfel: "Esti proasta sau foarte? El te-a uitat, nu vezi ca te trateaza cu indiferenta? Nu vezi ca lupti in gol? Nu vezi cat de aiurita esti? Ca tu il astepti degeaba, el este cu alta! Asa stim! "


Dupa vis, cum am mai spus, m-am pus la calculator si am intrat pe mess, am intrat pe el si am inceput sa apas F3 incontinuu, si imi aduceam aminte toate conversatiile noastre... Plangeam cand le citeam... Dar stii ce am vazut in arhiva? Motivele tale de-a ne vedea... Niste bijuterii, oare le pot folosi si eu ca motive de-a ne vedea? Plus niste bani, ai uitat chiar asa de tot de mine?



2 comentarii:

  1. si eu fac asta de multe ori :( sa revezi trecutul e dureros ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, exact. Si stii ca te doare al dracului de rau, tu continui sa-ti faci si mai mult rau...

      Ștergere