Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 11 iunie 2012

Decizia finala





Realizezi intr-un tarziu ca ai prea putine din tot ce iti doreai si ai vrea inapoi sa te intorci...
Poti spune "Asta e, tot ce-a fost s-a intamplat".. Fara sa ai vreun regret? Poti... Dar cu timpul.




Cred ca am inceput sa pasesc din nou pe drumul care odata il uzam. Cred ca mi-am amintit intr-un tarziu ca sunt in vremea adolescentei si ca am toata viata inainte. Cred ca m-am decis intr-un final sa ma schimb. Simt cum fiorii care-i aveam odata s-au facut scrum, ucisi in abis... Simt si cred cum regandesc si am acel instinct de-a nu mai da inapoi. Pentru viitor o sa ai intotdeauna cu ce sa scrii, dar pentru trecut nu ai nimic cu ce sa stergi. Simt cum cred ca-mi pot alege singura drumul, dar nu si obstacolele lui... Si incep sa cred ca incep sa uit...




Realitatea este o cruda ironie. Un ansamblu de filme fantastice, cu eroi nedeterminati a face lucruri bune si eroine ce se incurca mereu in sireturi. Mi se pare acest film ce-l traiesc, un vis... Ceva ce nu cred ca se intampla, dar defapt el trece pe langa mine fara macar sa-mi dau seama ca este legat de mine. Mi se pare ca nimic din ceea ce-am facut nu a fost, mi se pare cum tot trecutul s-a uitat, mi se pare mie sau toata lumea este trecatoare? Putini vin, multi pleaca. As prefera sa am trecutul in maini, sa-l fac praf si pulberi, sa nu mai am la ce ma gandii, sa uit prin tot ceea ce-am trecut.. Sa-mi traiesc filmul si sa-l fac exact cum vreau eu. Cai de scapare sunt, dar trebuie sa le descoperim singuri... Cred ca incep sa cred iar ca pot face ceea ce intr-adevar mi-am propus... Si poate deja am inceput...


Realizezi intr-un final ca te-ai schimbat, fara sa vrei sau doresti, trebuie sa traiesti cu ea (schimbarea), uita de tot, uita de tot... Ca linia de sfarsit poate fi un nou inceput. Falsi prieteni sunt oriunde vezi cu ochiul si iti dai seama ca cel ce-ti este cu adevarat aproape te ajuta cand nu te astepti, si celalalt te doboara cand ti-e lumea mai draga. Ridica-te la suprafata si acopera-ti ochii plini de sange... Caci ei sunt oglinda interiorului. Nu lasa pe nimeni sa-ti ucida trupul... Ascunde-te si prefa-te !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu