Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

miercuri, 6 iunie 2012

Amintiri trezite



In spatele unui adevar exista o mica minciuna.
In spatele unei lacrimi exista ale zeci.
In spatele unui Da, este o mica indoiala.
In spatele unor fapte, sunt unele regrete.
In spatele oricarui "Nu-mi pasa!", este o emotie.
In spatele unor cuvinte spuse-n vant ce dor, este un mic regret.
In spatele unui Nu, exista o oarecare teama.


Au fost multe faptein trecut, pe care ori le regret sau pe care le-am regretat. Am plans, nu sunt de piarta.
Am ras, cand m-am simtit bine.
Am vorbit...chiar si atunci cand trebuia sa tac.
Ajung intr-un final sa realizez ca totul este aranjat in cel mai mic detaliu.
Cand crezi ca este o simpla coincidenta, realizezi pe viitor ca nu a fost asa. A fost ceva deja planificat de cel de sus.
Am incredere-n El... Pentru toate faptele ce le-am facut sau vor urma...


Pot spune totul pe fata, indiferent de diferentele de personalitate. Pot spune tot ce am in minte... netinand cont de parerile altora.
Esti un 'zeu'? Ok.. Fii 'zeu' in alta parte. "I don't give a shit"... :-??


Intotdeauna voi avea emotii pentru trecut. Cand ma gandesc la el.. Ca odata l-am trait ca un prezent... Fiorii ma vor lua prin surprindere si voi vrea sa retraiesc amintirile... Dar nimic nu se va mai repeta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu