Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

vineri, 8 iunie 2012

Te-am visat...





Vi s-a intamplat ca dorul, a ceva ce ai avut dar l-ati pierdut, sa se imbogateasca? Vi s-a intamplat sa regretati si in somn ca nu ati stiut sa apreciati ce aveti langa voi? Vi s-a intamplat sa nu treaca ora in care gandul sa nu va stea la pierderea voastra?
Traiesc aceste lucruri minut de minut al zilelor ce le traiesc... Zambesc fals ascunzand in ce fel ma simt... Ascund durerea ce o am... Am vanatai ce nu vor mai trece in veci... Am vanatai interioare... Te-am pierdut, stiu... Dar inca nu pot sa cred asta...


De ce mai esti in viata mea? De ce nu te pot uita? De ce dureaza atat de mult sa te uit? De ce te-am cunoscut?...
Mii de intrebari imi pun... Le-am cautat in disperare raspunsul... Dar degeaba... Nu au.


M-am trezit cu lacrimi azi-dimineata. Stii ce am visat? O bucurie, am visat ca totul s-a rezolvat intre noi... Am visat intr-un final ca ceva bun mi s-a intamplat. Am simtit acea caldura interioara.. Am simtit trupurile noastre atingandu-se... Am simtit cum stiam ca esti iar al meu... Eram in culmea fericirii... dar totul s-a schimbat cand am deschis ochii... Totul s-a ruinat... Am realizat ca asta nu se va mai intampla... Am realizat ca a fost doar un vis... Te vad doar in visuri... Acolo te ating ..... 
Realitatea pentru mine nu mai exista... Sunt intr-un film, nimic nu este ceea ce pare... Doar ca in filme poti muta si muntii, aici...doar speri...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu