Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 19 iunie 2012

Ei... Au fost



Deci dupa aproape cinci luni nu mai sunt eu cea pe care o vrei
Dar te iubesc atat de mult incat doare,niciodata nu te-am ranit
O sa iti dau inima mea,o sa las garda jos,jur pe Dumnezeu
O sa imi zbor creierii in poala ta,o sa ma intind aici
Si o sa mor in bratele tale
Cad in genunchi si te rog,incerc sa te fac sa nu pleci
Dar tu nu vrei sa asculti deci la dracu,
Incerc sa te opresc sa mai respiri
Imi pun mainile pe gatul tau ma asez deasupra ta,strangandu-te
Pana cand iti rup gatul ca un betigas 
Nu este un motiv posibil
Nu ma pot gandi sa te las sa pleci din aceasta casa in viata
Lacrimile imi curg pe obraji apoi te las sa pleci si iti dau
Si dupa ce imi pun arma la tampla iti zic:


As fi facut orice pentru tine
Sa iti arat cat de mult te-am adorat 
Dar s-a temrinat acum este prea tarziu sa ne salvam iubirea
Doar promite-mi ca o sa te gandesti la mine 
De fiecare data cand te uiti la cer si veï vedea o stea
Pentru ca eu sunt




Gandul ei

Nu am vrut sa-l fac sa sufere, desi am facut-o.
Nu am vrut sa-l pierd, desi s-a intamplat.
Nu am vrut sa nu-l mai am langa mine, desi el este acum prea departe.
Nu vroiam sa-l uit si inca nu l-am uitat.
Nu vroiam sa-l arunc, desi el s-a simtit deja.
 Eu vroiam sa-l am tot mai aproape, dar el, nu stiu cum si de ce, se tot departa.
Vroiam sa fie doar al meu, a fost, pana la prostia facuta de mine.
Vroiam sa fie ca la inceput, dar el se schimbase deja.
L-am dorit atat de mult, pana l-am epuizat... S-a dus.
Il vreau inapoi, chiar daca stiu ca nu se mai poate.
Il vreau inapoi, dar el are deja pe cineva inapoi.
Vreau un trecut sa fie iar prezent...


Dorinte dorinte si iar dorinte... ADIO...


Gandul lui

Era frumos cand ne jucam amandoi, dar ea s-a jucat singura pentru doi.
I-am spus sa faca o fapta sa ma readuca la normal, felicitari, m-ai pierdut.
Si eu vroiam sa fie altfel... Dar cararea s-a spulberat.
Nu vroiam sa fie asa... Dar ea a vrut. [Atunci de ce a facut ce a facut?!]
Am iubit-o, stia asta, dar s-a terminat.
O ignor total, macar asa va intelege ca este un trecut. Dar cu toate astea, ea continua sa ma dispere.
Nu o mai vad ca in trecut, parca este mai bine.
Stiu, cu totii meritam o a doua sansa... I-am dat-o, dar o a treia?
Ea stie mai bine, regreta totul acum.
Plansetele ei chiar nu ma mai ating...
De ea nu imi mai pasa.
S-a dus... ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu