Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

miercuri, 6 iunie 2012

Ochii larg inchisi



In trecut, ne vad pe noi... Pe amandoi alergand umar la umar... Dar dintr-o prostie facuta, drumurile noastre s-au bifurcat. Acum, oricat as alerga nici din gol nu m-as mai ridica. Drumurile noastre de acum vor fi paralele. Niciodata intersectate. Dar inima mea inca spera ca asta se va intampla, chiar daca stiu ca nu.
Acum, tot ceea ce s-a intamplat...Traiesc doar cu amintiri.
Timpul este si va fi de acum dusmanul meu. M-as bate cu el cot la cot, dar prea tarziu pentru iluzii. El m-a invins deja... Cand eu vroiam sa scap de probleme el m-a doborat pe la spate. Vroiam sa traiesc doar amintiri de acum frumoase. Vroiam sa opresc timpul pe loc pentru doar noi doi... Eu as fi vrut, dar dorinta pana la fapte, cale lunga...


Au trecut 7 zile, 7 ore, si 40 de minute de cand nu ti-am mai vorbit... Ultimul sms a fost acela... Simt cum timpul ma doboara, simt cum el vrea sa ma distruga sa ma omoare din lumea asta. Sa uit de probleme si de tot, sa traiesc fara sa mai visez. 
Am visurile mele, nimeni nu mi le poate lua. Am dorintele mele, nimeni nu mi le cunoaste. Am faptele mele, nimeni nu mi le va mai judeca...
Nu pot sa cred, cum 'acum' devine in doar cateva secunde 'atunci'... Cum poti pierde pe cineva in doar cateva secunde, si le vei regreta toata viata ca nu ai stiut sa apreciezi ce ai langa tine...
Adoram sa fiu a ta, adoram sa te sarut, adoram sa te tin in brate... Dar mai ales, adoram gandul ca ERAi al meu... Acum... Un vis ce s-a terminat...s-a spulberat si el.


Fato, gata... Este prea tarziu. Nu vezi ca el a uitat deja? Nu vezi ca el nu mai este cum era? Pentru ce mai lupti? Este al alteia acum... Cum odata ai fost si tu. Ai fost proasta, ramai una. Chiar o cretina. ! ;)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu