Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

duminică, 29 decembrie 2013

Dispari!



Si va veni vremea cand o sa astepti o vorba buna, un semn de pace, o mica emotie.. Asa cum eu am avut cu tine.
O sa iti vina vremea sa astepti sa iti fie si tie bine, sa te intrebi  "Oare Raluca ce-o mai face?"...

Va veni vremea ta, sa fii-n locul meu. Sa-ti vina mintea la cap. 
Stiu asta ca, roata, fie ea patrata, tot se va invarti odata. E normal, e logic sa primesti exact ce ai daruit.
Abia astept ziua aia cand ne vom revedea, si ne vom privi in ochi ca doi necunoscuti ce se cunosc al dracului de bine. Abia astept acea zi cand n-am sa mai am acel nod in gat cand auzeam de numele tau...

Dar va mai dur putin timp.

Imi spuneai ca n-am dreptate, ca nu ma vei uita... Dar eu ti-am zis ca stiu ca tot ca mine va fi, si ce crezi, toate spusele mele au avut 100% adevar in ele.
Privestea-o pe a ta iubire in ochi; spune-i ca o iubesti...

Mie miercuri mi-ai zis ca ma iubesti, si apoi ii scrii ei luni acelasi lucru...

Tu mai esti barbat? Te mai consideri om?!

Jet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu