Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

joi, 26 decembrie 2013

Dat uitării...



Ai simtit vreodata ca nu mai ai suflare, ca nu stii ce sa mai faci ca sa iti schimbi starea de spirit?

Ai simtit vreodata acel gol mare in stomac atunci cand asculti o melodie care iti trezeste acele sute de amintiri..pe care tu vrei sa le dai uitării?

Ei bine, eu ma simt exact acum captiva in propria lume a trecutului.. Stii cum e vorb aia "nu ai sa uiti niciodata ceva ce iti propui sa uiti cu adevarat."

Ah.. Sa le ia dracu de zicale, nu vreau sa merg pe ele.. Vreau sa ma axez pe realitate... 
Atunci cand fiorii te iau, cand ti-e gandul la trecut, cand iti vin acele idei de a te intoarce inapoi la greseli... Sa nu cedezi, pentru un motiv sunt numite greseli. Sa nu te mai intorci la trecut. De ce ai mai călca încă o data pe pietrele pe care ai mai mers in trecut? Nu crezi ca ar fi timpul pentru o schimbare?!

Intunericul face ca umbra sa mi-o acopere, sa-mi spele tristetea, sa ma simt implinita atunci cand nu imi vad relexia.. Ciudat, nici nu stiu ce am vrut sa spun. Sau poate da. Sa nu te crezi in nimeni, caci si umbra ta te lasa in intuneric. Sa nu te bazezi niciodata pe cineva, ca se va dovedi ca tot singur ai ramas.


Am acele momente cand simt o apasare intensa asupra inimii. Simt cum cineva vrea sa imi smulga cu brutalitate inima, dar nu a reusit sa mi-o ia, ci doar sa mi-o sfarame. Stiu ca este tot acolo, inauntrul meu, dar cu timpul va fi "lipita", "reparata"...


Ai tot ceea ce ti-ai dorit, si inca mai vrei, nu mai pretuiesti ceea ce inca ai, si dai totul uitarii. Nu mai bagi de seama maruntisurile din viata ta, si lasi-n urma ta numai lacrimi, numai regrete, numai tipete si urlete...


Esti acolo, esti aici, esti peste tot... Dar tare ti-ai dori sa fii si-n alta lume, unde numai tu stii mersul tuturor. Numai zambete si fericire sa vezi peste tot.  Radical sa te schimbi, sa fii acel copil naiv. Fara nici un regret.


Sa n-ai incredere-n vorbe.

Sa n-ai incredere nici in fapte...

Sa porti in suflet acea indoiala, sa nu te increzi 100% in cineva, ca se va dovedi a fi doar un oarecare strain. Te va lasa balta atunci cand te astepti mai putin. 


Nu, n-am mai plans. Mi-am revenit. Ochii nu-mi mai sunt rosii, insa ma simt goala in interior. 

Doar cateva momente... 

Ah, imi aduc aminte acea promisiune facuta de mine inca de mica. In ziua de 21 ianuarie 2014...majoratul meu.. Sa imi vad dorinta ca mi s-a indeplinit. Sa ma privesc in oglinda si sa-mi spun...


"Raluca, sunt mandra de tine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu