Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

sâmbătă, 7 decembrie 2013

Ultima promisiune?!



"Mi-a fost greu sa ma rup in final de tine. Pentru ca mereu cand era vorba de ceea ce iubesc, nu oboseam niciodata sa lupt, si pe tine te-am iubit. Au fost nopti intregi cand incercam sa-mi bag in cap faptul ca trebuia sa renunt si asteptam doar sa ma satur, sa ma satur sa lupt pentru o persoana careia nu-i pasa, si-n final s-a intamplat. Cu toate ca mi-am lasat o parte din mine la tine, am plecat. Si promit sa nu ma mai uit inapoi."


Tata imi tot spune "Iti iau masina daca te vei tine de toate promisiunile tale."
Si asta vreau.


Habar nu ai cum dor cuvintele si nepasarea. Stii doar sa faci rau. Nu sti sa iubesti si nu sti cum sa fii cu adevarat ranit. Imi pare rau ca nu sti sa schimbi nimic la tine ca sa ii fie bine si persoanei de langa tine. Imi pare rau ca te-am lasat sa-mi ajungi la inima, in mijlocul  ei, ca apoi sa o distrugi. Imi pare rau ca nu te-am cunoscut cu adevarat, ca sa ma pot proteja de tine, de inima ta rece, care atunci cand a atins-o pe a mea a stiut doar sa-i faca rau.
Imi pare rau ca nu stii cum sa tii pe cineva drag langa tine.
Imi pare rau ca m-am intors de atatea ori la tine. Ti-am tot spus ca plec, dar tu mereu stiai ca ma voi intoarce.
Dar de data asta asa este.

(Sigur iar nu ma mint singura?! 
Sigur asta este ultima data? 
Ultima promisiune facuta pe tema asta ?
Sigur nu ma voi mai intoarce la el?!
Mi-e frica sa stiu ceea ce va urma...)

Au fost minciuni descoperite, i le aratam, insa el era "I dont give a shit"... 
Si ma atacam mereu... Cand ii spuneam unde a gresit, o stiam amandoi, desi el continua sa fie nepasator.


Nu am nevoie de oameni de asa fel in viata mea.
Nu stie sa aprecieze...


Nu stie, nu va sti niciodata!
Oameni nu se schimba peste noapte. ;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu