Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

vineri, 20 decembrie 2013

Ce este cu mine?!

Este ora 12 PM, golul acela in stomac il am, ganduri vraiste in mintea mea, mainile reci, lacrimi in ochi de cateva ore incontinuu, umarul imi plesneste de durere, piciorul deasemenea... Daramata total.
Ochii umflati, capul nu cred ca mai rezista, corpul tremurand...

Ce este cu mine?!

M-a cuprins acea panica, de care vad ca nu mai scap, plang neincetat, mainile-mi tremura fara oprire... De ce nimeni nu ma intelege?!

De ce nimeni nu-i langa mine cand aceasta stare ma cuprinde?!



De ce tot pleaca lumea draga mie?!
De ce imi tot ud laptopul cu lacrimi scriind, tastand, citind astea?!

Nu mai rezist.

Era sa fac o prostie azi, incepusem sa ma leg la gat, incepusem sa-mi dau drumul, simteam cum raman fara aer, simteam cum tusesc, cum ma zgarie in gat... Dar m-am dezlegat, mi-a venit, intr-un timp, mintea la cap. M-am desfacut, m-am asezat in fata oglinzii, plangeam neincetat, gatul mi-era rosu, si mi-am spus "Asta nu sunt eu, nu sunt eu cea veche... Ce s-a intamplat cu mine?!"
Mi-am dat cu apa pe fata, mi-am dat doua palme, mi-am revenit...

Insa, capul imi bubuie de durere, urechile-mi sunt infundate...

Sper sa ma reintorc de unde am plecat..candva.

Vreau asta, stiu ca pot.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu