Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 24 decembrie 2013

Draga Mosule...



Draga mosule...

Imi incep mica mea scrisoare catre tine, catre acel mit pe care toti il cred, dar pe care nimeni nu l-a vazut. Toti urmeaza mersul istoriei. 

Asa...

Imi incep mica mea listuta, nu iti voi cere nimic, chiar absolut nimic...din ceea ce nu-mi poti darui. Sa fim seriosi, cine nu si-ar dori macar un ac de la aceasta sarbatoare, de la aceasta frumoasa legenda... Oare?!

Nasterea Lui, toti o sarbatorim in familie si fericire.. Halal fericire.. Cand stii ca nu ai pe acel cineva langa tine. Ma rog, timpul nu sta pe loc, ba dimpotriva, el tot trece, "tic-tac, timpul nu sta pe loc..grabeste-te sa treci prin viata".
Lista mea incepe cu mine insami. Stiu ca n-am fost cuminte, stiu unde am gresit... Si chiar imi marturiseam insami.. Cand in fata oglinzii stateam, si vorbeam singura. Mi-am promis multe. Desi am tot dat gres. 

Acum... Mai sunt cateva zile pana la majoratul meu, mi-am promis ceva inca din clasa a 9-a..pana acum o zi mi-am indeplinit promisiunea, dorinta.. Dar s-a facut praf si pulberi de ea. Nu ma las batuta, sper doar sa mai am timp sa imi indeplinesc iar promisiunea fata de mine.

Contiunui, am gresit acest an, am gresit ca avand incredere-n persoane care mi-au tot gresit, m-au lasat fara aer, fara cuvinte, mi-au gresit de atatea ori, m-au mintit pe fata... Eu le-am tot dat "o a doua sansa"... Haha. este ca vorba aceea "M-ai pacalit o data, rusine sa-ti fie, m-ai pacalit a doua oara, rusine mie sa-mi fie mie."
Orice a doua sansa este inca o sansa de a te lasa balta, nu mi-am invatat lectia, si... Mi-am ars pielea. 

Ahh..ustura, simt cum imi strapunge tot corpul si ramas paralizata, simt cum nu mai pot contiua...

HEI, WAKE UP!

Cum sa nu mai pot continua?! Adica m-am luptat 18 ani pentru nimic?! Ca sa nu obtin ceea ce mi-am tot dorit?! 

Sa nu lupt incontinuare?!

Si ce daca o sa mor?!

Nu cu totii acolo ajungem?!

Si ce daca plang, intr-un final am sa rad in hohote.

Sa revenim, tu Mosule... Vreau atat de la tine, tata sa ma ierte, fratele meu sa stie ca ii sunt aproape oriunde si oricand, mama sa stie ca sunt bine, chiar daca nu este langa mine si, cumnata mea sa se poata baza oricand pe mine, ii sunt cea de a 6-a sora pentru ea.
Si Mosule, fa un miracol sa se intample, stii tu la ce ma refer.

Craciun Fericit!

Un comentariu: