Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

joi, 2 ianuarie 2014

Daca m-ar vedea, m-ar recunoaste?



Bun, am intrat in noul an cu un viciu...inca prins in mintea mea.. Oare?!

O sa scap de el, stiu asta.
Insa, cu toate ca am intrat in noul an cu regrete, inca am lacrimi in interior... Inca mi-e dor de el. Au trecut aproape doua saptamani de cand n-am mai vorbit cu el.
Oare m-o mai stii, oare s-o mai gandii la mine, oare s-o mai intreba cum sa simt, daca il mai iubesc...
Oare ii mai frecventez inima, gandurile, ideile?!

Intrebari care vor ramane anonime, necunoscute, care niciodata nu-si vor gasi raspunsul.

Am incetat sa-i mai privesc pozele, am incetat sa-i mai privesc ochii blanzi... Care mereu ma faceau sa ma simt moale, inapta de a mai vorbi, de a mai gandi... Am incetat sa ma mai gandesc la el, numarul nu-l mai am in telefon, insa l-am invatat fara sa vreau, il am in minte... El l-o mai avea pe al meu? Ca are telefon nou acum...
Mi-e frica sa-i vorbesc, mi-e frica de respingere...

Ce nu inteleg cum a reusit sa iubeasca doua fete in acelasi timp. Sau poate era numai una singura, SI CLAR NU ERAM EU ACEEA!

Dar m-a facut sa ma simt iubita.. Sau poate asta voiam sa simt...


Baietii nu-s ca cei din filme, care arunca noaptea cu pietre in geam ca sa isi ceara scuze. Ei pur si simplu pleaca si nu mai vorbesc cu tine niciodata.


Daca un tip te iubeste, nu i-ar sta nimic in cale sa vina doar sa te vada 5 minute, nu l-ar impiedica nimic sa vina sa iti fie alaturi. Eu am plans 3 zile incontinuu, eram ROSIE la fata, cu ochii umflati, l-am implorat sa vina, dar nu a vrut. Nu mai rezistam. Am plans atata timp si apoi am ramas fara nici o emotie. Nu stiam ce sa mai simt, ce sa mai zic, ce sa mai cred... Eram paralela cu lumea.


Dar atunci cand un tip nu face nimic pentru voi, sa va vedeti, sa va vorbiti...Acela nu merita iubirea ta, atentia ta...afectiunea ta. Acela clar nu te vrea. de ce ai alerga in gol?

Cand iti pasa mai putin, nu te mai doare atat de mult.

O invatatura...

Ah, stiti ca multi spun " Nu are de ce sa iti pese, nu ai de ce sa iubesti, nu ai de ce sa plangi, ca pana la urma nimanui nu-i pasa"..
NU! Nu este adevarat!

Daca nu le faci si pe astea in viata, ai trait degeaba. Pentru asta te-ai nascut, sa le simti pe toate, sa le faci pe toate. Sa... SA INVETI!

Daca nu ai mai iubi? Ce s-ar alege cu lumea?! Toti am trai intr-o minciuna si o ura continua.

Daca nu ai mai plange?! De ce ai mai rade? Cum te-ai mai exterioriza?

Daca nu iti pasa?! Este ca respectul, dai si primesti!

INVATA-LE PE TOATE!


Gresete, pica, ridica-te, invata, dai gres din nou. si ia-o iar de la capat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu