Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

joi, 16 ianuarie 2014

Nimeni nu mă va cunoaște...



Viseaza, continua sa speri ca vei putea fi ce vrei, continua sa crezi ca vei putea atinge norii, sa crezi in tine este cel mai pretios gand. Arma ta impotriva lumii este nepasarea...

Atunci cand nu esti sigura pe tine, atunci cand nu mai ai forta in tine, cand stii ca nimeni nu ti-e alaturi..aminteste-ti ca ai venit cu un scop pe lumea asta, trebuie sa iti faci simtita atat prezenta cat si plecarea... Aminteste-ti ca pe lumea asta te iubeste careva. Poate nu sti cine, dar fii sigura ca este si ca vei afla. Pana atunci, tu iti esti singura prietena. Care te iubeste si te va iubi vreodata.

Stai fara nicio emotie in pat, ai vazut cateva poze cu cateva discutii cu el... Ti s-a facut dor, nu-i asa?!
Ai vrea sa ii scrii, ai vrea sa vezi ce face, cum se mai simte... Dar apoi iti vine in minte "De ce sa ii dau satisfactia ca ii duc dorul? De ce sa ma aibă la degetul mic? Deja mi-am spus, cand ma va suna, nu ii voi raspunde. Si el mi-a facut la fel. Cand aveam cea mai mare nevoie de el, era cu alta, fie sanatos, fie iubit, fie cel mai fericit cu iubirea lui. Ceea ce nu stie este ca, intr-o iubire de 3 saptamani nu ai cum sa spui ca iubesti, ea tocmai ce a iesit dintr-o relatie de 5 ani, si imi spune el mie  ca e cu ea din orgoliu pentru mine. Haha. Amuzant. Marti este ziua mea, fac 18, si stiu sigur ca ma va suna, dar inca nu stiu ce sa fac, sa ii raspund sau sa nu...?!"

N-am mai scris demult in blog, poate ca n-am mai avut  "material"... Pentru ca, am cam renuntat la gandul pentru el, stiam ca-mi fac rau. Dar, aici ma exteriorizez, aici sunt ceea ce nu stie multa lume. Aici este sufletul meu. 
Nimeni nu ma cunoaste.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu