Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 6 ianuarie 2014

Ah... Mi-e dor de el...



Imi corectez raspunsul.. Raspunsurile de la intrebarile din postarea anterioara.. Cica da, ii mai frecventez mintea, gandurile. Cica in ultimele 2-3 zile i-am tot stat in cap..

Au trecut doua saptamanai de cand n-am mai vorbit cu el, si chiar ma gandeam zilele trecute, ba mai coerent, azi-noapte.
Ma suna un prieten, ii vedeam numele, insa eu imi imaginam numele LUI... Ah.. Niste fiori ai dracului de intensi m-au trecut... Tremuram. Eram.. Nu stiu. Plangeam ca nu pot adormi, plangeam ca nu mai e al meu.. Ah..

Asta seara... M-a sunat.. Am ramas.. "Oare el o fi? O fi in imaginatia mea? Oare o fi greseala ca pe mine ma suna?"
In fine.. Am raspuns.. Ma intreba de ziua mea.. O conversatie seaca... Ii inchid ca n-am vrut sa ies.. Apoi, intru in camera, plang putin, ma uit in oglinda si ma intrebam "sa ii dau sms?!"

Si i-am dat. El m-a sunat.. Pana la urma am iesit...
Plangeam ca un copil. El nici in ochii nu ma privea.. Il intreb de ce nu ma priveste in ochii.. El spune ca nu poate.. Ah..
Cica stie totul, ca el a gresit si alte chestii..


Nu mai stiu ce sa cred. Nu mai sunt in stare de nimic.. Sunt complet confuza... 
Mi-e dor de el...


2 comentarii: