Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

joi, 16 ianuarie 2014

Iubește nopțile...



Era un timp cand uram noptile, le uram din tot sufletul. Stiam ca nu voi dormi, stiam ca de dimineata voi fi tare obosita. Stiam ca imi fac rau tot gandindu-ma la amintiri.
Dar nu eu eram de vina, cum ma asezam in pat, miile de ganduri, de imagini, de idei imi veneau in minte. Nu le voiam, pentru ca stiam ca sunt prea obosita ca sa stau toata noaptea treaza sa-mi creez scene care nu mi se vor intampla...
Doua saptamani n-am prea dormit, la ora 5-6 dimineata eu ma bagam la somn, altii se trezeau, eu atunci sforaiam... Am pierdut nopti plangand si razand. Am pierdut nopti in care m-am tot gandit cum sa fac sa imi fie bine, apoi m-am gandit: "De ce mi-as lasa prezentul balta pentru viitor? De ce nu m-as bucura de momentele pe care le traiesc si sa nu imi mai fac griji pentru ce va urma. Capul sus, zambesc. Arma mea impotriva lumii este nepasarea. Imi place ignoranta."
Seara, seara se-ntampla  atat de multe incat nu vrei sa vina. Seara iti amintesti cam ce vorbeai la ora asta cu o anume persoana. Seara plangi. Seara vrei sa te bagi la somn la 22:30, dar ajungi sa adormi la 1-2-3
noaptea. Seara ai conversatii sincere. Seara se nasc amintiri... Doar seara...

Pot spune ca-mi este mult mai bine. Dar ceea ce nu pot spune este: "Nu ma mai gandesc la el".. Pentru ca as minti daca-as spune asta. Odata ce scriu despre el, nu e normal ca-nca-mi mai este in minte? Ciudat.
Pot privi pozele lui fara pic de sentiment, stiu ca urmeaza sa ma sune, si m-am decis, ii voi raspunde. Nu vreau sa fiu nesimtita, asa cum a fost el. Sau poate sa fiu?! Mai este timp de gandit pana marti...

Ei bine, vreau sa mai spun un singur lucru, inainte de a te lega la ochi cu panglica iubirii, aminteste-ti sa privesti acea persoana din cap pana in picioare. Atat exterior cat si interior. Cu totii stim ca nimeni nu se-ndragosteste de tine pentru suflet. Exteriorul este primul vazut.
Uita-te la fiecare detaliu, analizeaza. Pentru ca, nu-l lasa sa-ti atinga sufletul cu mainile murdare. Vei regreta ca l-ai lasat sa ajunga acolo si apoi sa ti-o distruga. Pune-ti lacat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu