Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

duminică, 5 august 2012

O lume seaca


Si vezi soarele ca altadata, cum atunci ii simteai zambetul si acum iti simti doar supararea, cum atunci credeai ca totul asa va ramane dar acum nimic nu va mai fi ca la inceput, cum ieri nu iti pasa deloc si azi ti-ai sfasii si pielea dupa tine numai sa ai o clipa la dispozitie sa il mai privesti, cum odata erati doar voi doi si acum drumurile voastre au devenit paralele, cum doar dintr-o vorba o puteai rani si acum, faptele au prins viata, cum radeai de rasul ei si acum razi cum plange ea...
Si te uiti atent spre usa care ea mereu o uza, amintirile sunt intotdeauna parti vii. Esti tu in trecut viu. Ma face sa plang cand ma gandesc la trecut, cand ma gandesc ca am trait odata atunci...

Si visez la o alta zi fara durere si visez la o alta fata eu, visez la un nou drum pe care sunt pregatita sa il incep, visez la clipe fericite fara pic de ura, visez la el sau poate doar vreau asta, visez la viitorul necunoscut si sperat ca va fi bun, visez la lumina ce vreau sa o am... Si, visez la un alt prezent, cum vreau sa ma schimb si incerc, dar cum nu reusesc si pic...
Mi-e tare teama de oameni, cum vor sa te atace cand simti ca esti sus, cand esti doborat, atunci te lasa in pace... 
Mi-e teama de trecutul meu, vad atatea diferente radicale...
Mi-e teama de oamenii prefacuti, ti se dau drept aproape, iar cand te speli putin mai bine pe ochii, ii vezi cat de departe sunt defapt...

M-am obisnuit sa urlu de durere, chiar daca nimeni nu ma asculta...

Intr-o zi, vreau sa ajung sa calc lumea in picioare, fara mila, cum nu o au nici ei, fara suparare, ca o am prea des, fara lacrimi...

2 comentarii:

  1. Încă o dată când am senzația că eu am scris ! :x :(
    Superbă postarea asta :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la unele postari de ale tale, aceease senzatie o am. Parca o traiesc :|, parca eu am scris-o.. :-<
      Multumesc.:*

      Ștergere