Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

joi, 16 august 2012

O stea adevarata


Se spune ca toti suntem insine cate o stea, sclipim atat de tare dar suntem prea multe sa ne observe cine trebuie, cadem cand ne este timpul si plangem pentru ea. Atingem maximele inaltimi, ne ridicam cat mai sus, picam incet si doboram. 

Iadul este prea incarcat si toti demonii sunt aici, printre noi. El mi-a fost un demon cu chip de inger, nu-l vedeam, dar stiam ca asa este, dar eu continuam sa-l iubesc si stiam ca intr-o zi ma va durea atat de tare incat ma voi schimba, stiam ca intr-un final imi dau seama ce feluri de oameni sunt pe acest pamant, imi dau seama ca trebuie sa merg incet si nu incerc. Amutisem de trecut, nu stiam ce este cu mine, plangeam, radeam... Nu stiam ce sa mai fac cu viata mea, vroiam sa nu mai fiu... Incercasem multe... Dar, dintr-o data mi-am intors capul in spate si mi-am spus astfel "Nu se merita sa fac asta! Pentru cineva ce a fost efemer dar si-a lasat urma in viata mea. Asta e! Keep goin'". 
Apoi, privirea mi-am schimbat-o, spre cer mi-am pus-o si mi-am privit sufletul, am zambit, si imi spuneam asa "Mi-ai dat o lupta pe care trebuie sa o duc pana la sfarsit, mi-ai dat un scop pentru lumea asta, de ce sa dau cu piciorul la ce-mi poate rezerva viata, cand am atatea persoane care stiu ca exist si care ar face atatea pentru mine? Am trei persoane care stiu ca niciodata nu ma vor abandona... Mama, tata si fratele! Ei ma iubesc pentru ce sunt, lasa, ca oricum intr-o zi imi voi gasi si eu steaua mea care ma priveste cum stralucesc in intuneric."

Au durat zile in sir sa ma impac cu gandurile spuse de mine, caci eu le stiam, dar inima nu vroia sa le auda.

Acel demon ce s-a dat drept om cu suflet, s-a ales praful de el, a picat si nu imi pare rau, "Lui de mine i-a parut? NU". Scuteste-ma. Chiar ma bucur unde a ajuns. Sa fie fericit in lumea sa de gheata, oricum, la cat de cald a fost vara aceasta, lumea sa a devenit doar o uzina fara durere. 
"I dont give a shit. Remember"?

Imi privesc fata intr-o oglinda cam patata de trecut, ceva in spatele meu apare, este o lumina ce vrea sa o urmez. Plec din lumea aceasta, este un inger, o stea. Alerg dupa ea, nu o prind...am obosit. M-am dat batuta. Ajung acasa, ma bag la somn, vreau sa fiu odihnita.

In visarea mea, apare iar lumina aceea, se transforma intr-o fiinta umana, vreau sa il ating, nu pot, vreau sa il sarut, dispare, vreau sa il vreau, ma lasa. Stiu ca, oriunde ma voi duce, steaua ce o voi purta in suflet va fi imensa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu