Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

vineri, 10 august 2012

O sansa la viata


Intr-un ocean intunecat as vrea sa ies si la suprafata sa ajung, ma zbat sa reies la aer, caci jos nu mai pot respira. Zgudui pamantul, urlu de durere, ametesc de inconstienta...si aflu ca trebuie sa ma las dusa de apa incontinuare, ea ma va duce deasupra... Pentru nimic nu voi mai lupta, astept sa ajung unde mi-am propus, astept sa mi sa indeplineasca toate cele dorinte, dar daca nu, poate voi lupta insami cu ele.

Cheama-ma la tine inainte sa fac vreo prostie, ajuta-ma sa te-nteleg caci am uitat cum este sa speri; invata-ma sa fiu nepasatoare caci tot nu am inteles cum este sa nu ai inima; respira-mi in ureche si lasa-ma sa te ating caci vreau sa stiu ca nu vei mai fi in veci langa mine.
O urma de sperata s-a lipit de mine, incerc sa fug si de ea sa scap, sa ma zbat sa reinviu la realitate, sa cutremur gandirea omeneasca, sa urlu ca mi-este bine, sa imi soptesc ca imi este rau...

Din drum nu ma voi mai intoarce, am ales calea, pe ea o urmez. Las totul in urma mea, nu-mi pasa cat de greu va fi, stiu ca voi ajunge altcineva.

Ai dat cu piciorul la al meu suflet, atunci cand si l-a deschis cand l-ai inceput sa-l iubesti, acum el si-a inchis portile si-n veci nu si le va mai deschide. Ai ales sa fi ceva efemer, o viata am de trait, si nu cu oameni ce aleg sa dispara.

2 comentarii:

  1. Exista momente in care e nevoie sa trecem prin iad ca apoi sa ne fie mult mai bine.Poate oamenii care aleg sa dispara au motive,dar daca au ales sa dispara inseamna ca nu tin indeajuns de mult la tine,dar orice sfarsit inseamna un nou inceput.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doare tare cand realizezi o greseala facuta.
    Stiu ca daca pleci nu tii indeajuns de mult la cineva...
    Totul se intampla cu un scop..o sa-l realizez mai tarziu care a fost acela, sau poate deja il stiu... [Sa invat!]
    Corect..orice inceput are un sfarsit..si invers.

    RăspundețiȘtergere