Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 31 iulie 2012

In libertatea adevarului


Mi-e asa teama de viitor, mi-e frica sa stiu ce se va intampla cu mine; mi-e tare greata de cei ce spun ca-mi sunt alaturi dar ei defapt ma dau la o parte...

As vrea sa pot sa fac ceea ce nu pot, sa nu ajut persoane dragi, sa uit de trecut, sa rad cand sunt trista, sa zambesc cand plang, sa inchid ochii sa ma prefac ca nu vad, sa spun ca nu aud...

Desi tot ce fac, fac sa invat... Caci orice secunda este importanta, noi traim defapt in viata doar o secunda, caci timpul trece, cum trecutul se mareste iar viitor se micsoreaza, realizezi cum alergi contra cronometru, paralel cu timpul, dar el invinge intr-un final, dandu-ti seama ca totul este trecator si ca toti sunt schimbatori.
Ai vrea de toti sa uiti si de tot sa nu regreti, de nimeni sa nu-ti amintesti si de nimic sa nu iti fie dor, trecutul sa-l abandonezi si viitorul noua ta casa sa iti fie.

Ma simt libera sa fac ceea ce nu vreau, dar prizoniera sa fac ce as vrea... Trezita sunt, intr-o populatie rea, intr-o lume de nimic, intr-o viata neuitata... Am coborat de multe ori, dar m-am ridicat tot de atatea ori. 

Atunci am aflat cate persoane am langa mine care nu ma lasa la rau.

Am aflat intr-un tarziu, chiar daca uiti o persoana, ea se intoarce, defapt asa s-a intamplat intr-un film, oare in viata reala sa fie la fel?

Deseori se confunda imaginarul cu realitatea, rareori se gasesc cand trebuie diferentele acestora... Procedam exact cum nu se intampla in viata...

Cine spune ca 'Niciodata nu este tarziu' ? Ba este, adica, poti da tu timpul inapoi sa repari o greseala, sau, poti aduce tu pe cineva la viata dupa deces? NU. Ba da, mereu este tarziu, caci timpul nu sta pe loc, el merge inainte, la fel si noi.

Dar, 'Mai bine mai tarziu decat niciodata', aici sunt de acord. Poti sa iti tii pica toata viata ca nu ai facut sau spus ceva, chiar daca ti-ai fi dorit din toata inima, sau sa scapi de povara pe care ti-o poti pune in spate si sa spui ce ai pe suflet, chiar daca este putin cam tarziu...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu