Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

vineri, 2 martie 2012

A fi sau a nu fi...

Nu m-am putut abtine sa nu postez ceea ce mi-a trecut fulgerator prin minte...
Mai sunt 15 minute pana la plecarea mea.. La antrenament. Si pur si simplu nu am vrut sa-mi uit ideea aceasta.
Noi ne gandim prea putin la persoanele pe care le avem deja.. Dar deseori ne gandim la cele pe care nu le avem.
Ne neglijam intrutotul persoanele apropiate, care sunt alaturi de noi la bine si la rau. Dar cand le vom pierde? Plecarea ei va declansa un foc inauntrul nostru...
'Candva am fost calatori in acelasi tren, eu am ramas, tu ai luat-o pe teren...'
'Esti doar o amintire stearsa...'




Este ora 06:00 AM..alarma suna, ma trezesc pentru o zi obisnuita, scoala, prieteni, distractie, fericire.
7:30, clopotelul suna de intrare, toti spre clase grabiti...
Intra profa'... 'Raluuuuuuca... Ai limbarita, mai taci!' [Profa catre mine...]. 
8:20...Pauza. Scot telefonul din buzunar, ies din clasa... Dau de el, ma uit spre el, nimic... Il sun pe X sa iasa afara. Glume peste glume, fum de tigari peste tot in jurul meu, urat ca eu nu fumez... Ok.
8:30...Gata si cu pauza... Ma duc la clasa... Culmea, tot de el dau, la fel, nimic. Il vad doar cum merge spre a sa clasa no stress... [Stii ceva idiot, I DON'T GIVE A SHIT!]
Telefonul este scos din 2 in 2 minute, cu speranta ca poate mi-o da el vreun sms, dar nimic...
La 13:20 suna X: 'Hai acasa!' Eu: 'Ok, Ok!'
Ora 14:15 se apropie, la fel ca si mine spre casa. 'Sarut mana, mama... Vezi ca azi am de invatat, nu te pot ajuta, ma duc sus sa dorm un pic si ma pun la birou...'
Ora 15:30, ora mea de culcare... Ma pun in pat cu gandul ca voi dormi ca un bebelus. Cum inchid ochii, mii de imagini, mii de ganduri...sute de idei imi trec prin minte... Amintiri de neuitat imi revin in acele momente in fata ochilor... Pun mainile la ochi incercand sa adorm. Tot la fel, Imagini, ganduri numai cu el am in minte... Imi pun o perina peste fata... Degeaba... Se face 18:00... Trebuia sa dorm pana atunci, dar nu se putea...
Scot telefonul de sub perina, poate poate am vreun mesaj de la el... Dar ca deobicei 'Y U have no SMS'...
DAMN IT!
Vreau sa-i dau eu sms... Dar ma gandesc ca daca el n-a facut-o, eu de ce s-o fac... Asta e.
Vreau sa ma apuc de invatat, dar peste 30 de minute, ma pun putin la pc, intru pe mess, ascult o melodie, si apoi ma apuc de scris...
'Y U are now online'...Oh GOD GOD... Jesus... He's online.. FUCK!!!
Ceasul parca s-a schimbat automat, de la 18:10, se facuse parca 20:13... Damn it... Parca trebuia sa invat.
Stau numai cu mouse-ul pe EL... Poate poate m-o baga in seama... Dar Nix!... 
Intra X pe mine: 'How do Y U do ma' frend?'...
WOW!... Mi se schimbase radical starea din 'FUCK ALL MY LIFE' in... 'I LOVE MY LIFE"...
Timpul, FUCK IT! Nu mai conta... De la 20:15... Era imposibil 22:08 sa nu fie...
El? Cine... Aaaaaaaaaa... Ii pasa de mine? 
Daca lui nu-i pasa de mine, mie de ce mi-ar pasa de el?
Ies..inchid tot [mess]... Si ma bag in pat... Seara se incheie cu o conversatie de 20 de minute la telefon cu X.
The next day.. 'How do Y U do ma' freeeend ?:>'... X says.
EL?! WHERE... De ceeeeee nu vorbeste cu mine?! Ce pana mea. 
Noh... M-am saturat... De ce numai pe el il aveam in cap?! De ce?!... A scuze, ca tin la el?! /:). Si lui nu-i pasa? I don't wanna know, If U're playin' me, keep it on the low.


So... Morala acesteia... Primele randuri de la inceputul postarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu