Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 19 martie 2012

Schimbare





Stiati ca oricat ati da cu parfum, sau sa va spalati, tot nu v-ati acoperi sau inlatura mirosul corpului vostru? Acesta este un fel de dragoste. Tu nu-ti simti mirosul, insa ceilalti din jur da, si-l plac sau nu. Dar dragoste pentru ca te-ai atasat de cineva din cauza mirosului ce-l poarta.
PUR SI SIMPLU IL ADOR xOxO.

M-am jucat de prea multe ori cu veninul. Tentaculele paianjenilor le foloseam pe post de arme, ochii lor pe post de minciuna, cu panza lor ma aparam, urcandu-ma pe ea scapand de probleme.
Am ranit numai ce puteam ucide. Am ucis numai ce puteam prinde. Am vrut numai ce puteam obtine. Am incercat numai ce stiam ca reusesc...
Nu ma cunosteam, eram pesimista, eram neagra si inchisa, nu-mi pasa de ralitate...
Hei, wake up dear, life's real !!! X_x

Numai trei persoane au avut curajul sa intre in lumea mea, si sa ma readuca la realitate.
What's up bitch?!

Acum m-am schimbat. Chiar daca sunt tot eu, m-am schimbat.
Am inceput sa-mi pese de unele persoane sa vad pur si simplu lumea exact cum este. Nu mai sunt o papusa Barbie, careia i se daruia de toate, ori nu sunt Lady Gaga cu castel sa-mi permit si sa-mi vina totul pe tava.
Stii cum e vorba aceea 'Toti suntem asemenea, dar nu identici".

NU MAI ESTI TINTA MEA, TE-AM ATINS, ACUM TINESC MULT MAI SUS.

Mi-a zis mama ca m-am schimbat si ca daca m-as vedea cu ochii ei nu m-as mai schimba, as ramane cum sunt acum. Si stii ce am facut, i-am facut un portret mamei, i-am decupat ochii, m-am dus in fata oglinzii si m-am vazut "cu ochii mamei"... Si mi-am spus zambind ca cine ma va iubi, ma va accepta cum sunt si nu-mi va cere schimbarea. Poate gandesc eu gresit, sau poate nu. Dar oricum cu totii ne schimbam vrand/nevrand, in bine sau in rau.

Am o carte de terminat. Abia am terminat de scris primul capitol si l-am inceput pe-al doilea. Am facut greseli in primul, dar sunt sigura ca in noul capitol nu le voi repeta.

Uite o morala ce le-o fac tuturor:
"Iubeste! Nu cu frica, nu cu teama. Iubeste cum n-ai mai facut-o, simte-te bine cu ce ai langa tine, momentul actual e tot ce conteaza.
Dar, cand iubesti, sa nu-ti neglijezi sufletul. PE TINE, ca in final doar tu vei conta.
Iubeste cu capul intai,  apoi cu sufletul. Dar sa nu fii sigur ca fericirea va ramane. In iubire o sa suferi, o sa plangi... In iubire o sa te descoperi si pe tine intru-totul. Daca nu te bucuri nu vei fi trist. Daca nu esti trist, nu vei fi bucuros.

Fara iubire nu e ura.
Fara fericire nu e tristete.
Fara dragoste nu e neglijenta.
Fara inteligenta nu e prostie.

PE TOATE LE VOM INTALNI IN VIATA. DOAR O VIATA AI, 'GUSTA-LE' PE TOATE. NU FI CA UN SOARECE CARE SE ASCUNDE CAND VEDE PISICA, CACI O DATA SI O DATA O SA PIMESTI SI "OTRAVA".

M-am insemnat in cartea vietii. Nu regret nimic prin ce-am trecut.
Am pierdut ceva bun, dar am castigat ceva si mai bun ;x.


Culmea, nu credeam ca o sa ma ajute protagonistul din capitolul doi. Caci din primul capitol am iesit impuscata, sangerata, bolnava, cu sufletul in mana... in plansete.


Insa el mi-a cerut sufletul, m-a dus intr-un loc perfect, acolo m-a tratat imi daduse sufletul inapoi refacut, dar l-am aruncat, am spus ca ceva stricat odata, nu se mai reface "mancarea incalzita nu mai are acelasi gust ca la inceput", caci in locul acela gol unde lipsea sufletul, a inflorit altul mai mare, mai fericit. :x

4 comentarii:

  1. pff..oricine ar fi "capitolu 2" vreau sa zic ca e unu dintr-e cei mai fericiti oameni de pe pamant ..Take care >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult! LIKE:))
    frumoase cuvinte>:D<... bv'o ..si uimeste'ma in continuare, te rog:*

    RăspundețiȘtergere