Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

sâmbătă, 10 martie 2012

Macar asa...


Pune-te in locul meu,
Simte ce am simtit eu,
Crede ce n-ai crezut...
Macar asa m-ai fi inteles.

Incearca sa gandesti
Ceea ce eu am crezut,
Zambeste atunci cand simti ca lumea s-a terminat...
Macar asa ai fi stiut ce simteam.


Pune-ti mainile peste ochi,
Si vezi ceea ce-am vazut eu
Atunci cand incercam sa patrund in sufletul tau...
Macar asa ai fi vazut tu cum te vedeam eu.


Hai sa schimbam rolurile,
Eu sa fiu cel cu aripi,
Iar tu cel ce alearga sa ma prinda...
Macar asa ai fi stiut cum e sa pici si sa te ridici continuu.


Zambeste cand pierzi,
Prefa-te ca nu-ti pasa,
Deschide ochii la realitate...
Macar asa m-ai vedea.


Totul e aranjat de Dumnezeu,
In cel mai mic detaliu.
Trec testul acesta si voi invata...
Macar asa voi supraveitui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu