Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 13 martie 2012

Teste...



Doua persoane, doua lumi diferite, doua caractere asemenea, si totusi atat de diferiti.
O insulta, o lauda, un 'sef', un 'sclav', o iubire, un regret, o panica, o dezamagire, lacrimi, vanatai, bucurie, afectiune, amar... Pe toate le-am simtit, le-am daruit, le-am primit... .
Inceputul sfarsitului a inceput, continuitatea acestuia inca e in sufletul meu, dar nu si-n mintea mea.
Eu vreau, dar nu simt. Vreau sa-mi inchid sufletul cel amar si dureros din trecut, si sa-l deschid pe cel de acum. 
Am avut un test, l-am picat de N ori, dar nimic nu este prea tarziu... Acum, intr-un final, am realizat ceea ce se intampla in jurul meu, in jurul lui..in jurul nostru, al oamenilor... Viata ne va darui multe teste, noi trebuie sa fim puternici, sa nu cedam niciodata, sau daca picam la vreun test, tot ne vom elibera...
"Mi-a spus o persoana de la care am avut multe de invatat, ca Dumnezeu a aranjat totul in cel mai mic detaliu, nimic nu se intampla fara un scop sau fara o urmare. Intalnim persoane alese de El..."
Nu regret nimic din visul frumos care s-a terminat.
Am invatat sa iubesc, si nu-mi va fi teama sa o mai fac. Dar de data aceasta o voi alege cu atentie, sau poate deja am gasit-o... Acum mi-am dat seama ca dupa trecerea testului, mi s-a daruit si nota. O sa-mi fie bine. Sunt pregatita pentru restul testelor picate sau care vor urma.
Nu voi renunta, m-am schimbat... Dar ceea ce a trecut, nu ma va opri sa iubesc incontinuare. Nimeni nu este centrul universului. Lumea nu se-nvarte in jurului nimanui... .
Ready for fight!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu