Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

vineri, 23 martie 2012

Ceva nou





Ma intrebi ce s-a inatmplat cu mine, unde este vechea "eu", aceea care se ataca numai din vorbe, aceea care plangea pentru orice nedreptate, aceea care vroia si-si dadea si sufletul numai pentru a-si ajuta prietenii, iar eu iti raspund cu un fals zambet de regret, ca ura si indiferenta ta, mi-a hranit ura mea.
   Nu, nu, sa nu crezi ca imi este greu, stii, eu te-am invatat sa nu crezi in aparente.
Apreciaza-l pe cel ce-ti da un bun sfat, eu le-am incercat si mi-am ars propria piele pentru a avea de unde sa invat. 
Am adunat piesa cu piesa, de pe unde am putut, pentru a-mi termina puzzle-ul vietii. Insa mai am de cautat piese cat timp oi mai trai. Caci toata viata voi avea de invatat.

Usa care mi s-a fost inchisa in nas, va cersi sa-i mai calc pragul.


Ai fost tot,
Acum ramai o amintire.
A depind prea mult de tine,
Acum depinde de mine.

Nu voi uita niciodata,
Totul va ramane scris in minte,
Dar pot uita sentimentul,
Ce odata mi l-ai daruit.

Mi-ai spus ca nu ma voi schimba
Eu m-am impus pentru a-ti arata
Persoana ce pot fi candva,
Persoana ce n-ai s-o mai cunosti.

Ti-am spus de N ori
Ca voi fi si asa,
Tu nu m-ai crezut,
Pana cand ti-am aratat.

M-ai intrebat multe chestii, eu insa aveam raspunsuri diferite de fiecare data.
Mi-ai zis multe, eu insa le-am iertat de fiecare data. Y U bastard!
Oamenii care au fost cei mai rabdatori si au iertat foarte mult, cel mai des pleaca pe neasteptate si pentru totdeauna.

Multi spun ca atunci cand ti se inchide o usa, o alta se deschide, si ca te uiti prea mult la usa inchisa nemaiobservand-o pe cea care s-a deschis. Dar eu nu sunt asa. Stiu ca orice groapa sarita, daca te intorci la ea aluneci si te lovesti picand...
Asa ca, inchizandu-mi-se o usa, ma intorc in fata, si intru pe usa care abia mi s-a deschis.

 TRECUTULE RAMAI UNDE ESTI!!!

Cand cineva iti raneste inima, altcineva e pe cale sa ti-o vindece.

Toti spun ca mintea se vindeca, insa inima nu. Cum vine asta?
GANDITI MA LOGIC!
Mintea tine minte, intotdeauna amintirile le vei avea tiparite in minte. Insa inima se vindeca, cum? Iubind in continuare ! Atunci cand iubesti si aceasta iubire  se termina, vei suferi, normal. Dar nu se va termina  lumea la aceasta persoana care te-a facut sa suferi...se poate vindeca iubind in continuare. Invatand din greselile facute, vei fi trecut si invatat pentru ceva nou, ceva neasteptat.

Eu am trecut de primul meu test. Deja l-am inceput pe-al doilea, abia astept si nota acestuia. Insa sper sa fie un eseu, cu multe pagini de scris, cu mult mai mult scris, si la sfarsit sa fie diferit ca primul. Unul fericit.

Atunci cand niste aripi cresc, taie-le!

Am vrut sa fiu libera,
Tu imi puneai piedica.
Am vrut sa fiu sincera,
Insa tu ma tot intrebai
Am vrut sa te iubesc,
Dar tu ma ocoleai.
Am vrut sa rad,
Tu aruncai cu apa.
Am vrut sa plang,
Tu radeai.
Am vrut ceva diferit,
Dar tu erai la fel.
Am vrut ce am vrut,
Tu ziceai Nu!

Daca nu iti place, du-te frate si cauta-ti pefectiunea. Lasa-ma in lumea mea.
Si ce vrei sa ma aduci la realitate? Ce vrei sa ma schimbi? Ce tot nu-ti convine? 
Du-te si lasa-ma!
 Si ce daca eu sunt plus si tu minus? Si ce plus cu minus se atrag? Noi nu suntem la fizica, suntem in viata reala.
Nu-mi mai pasa. Si stii ce? Ca tot vrei tu sa fim la fizica,  mi-am gasit plusul, unde plus cu plus iese ceva pozitiv, ceva mult mai mare.
Sunt tot eu, dar un copil matur. Un copil trecut prin multe.

M-am schimbat. Acum lasa-ma!

Fa-mi cu mana de fiecare data cand privesti spre cer. Acum sunt mult prea fericita pentru a-ti da vreun semn!


EU O SA AJUNG SA TE IUBESC!


4 comentarii:

  1. :X Doamne cat ma bucur pentru tine >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi frumos.
    Am avut un batran langa mine, si pe care inca il am, sa ma ajute, mi-a oferit umarul sau pentru a ma descarca, pentru a plange.
    M-a ajutat enorm. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. bună! cui aparţine/de unde e citatul cel cu oamenii care au fost cei mai răbdători? mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna.
      avand in vedere data postarii... Este cam veche... Eu am doua caiete in care scriu citate care m-au fascinat de la altii; rupte din carti; inventate de mine...

      Ștergere