Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

duminică, 2 martie 2014

Lectiile vietii

Stii, luptele grele le se dau persoanelor puternice. Dar este o vorba "Tuturor ne este greu, dar nu la fel."
Asa ca, atunci cand stii ca ai de indurat ceva, nu renunta, nu te opri cand simti ca nu mai poti, ci atunci cand stii ca ai terminat.
Dar stii ce e cel mai greu, cand nu sti daca sa continui sau sa te opresti.. Cand simti ca nu mai ai ce cauta acolo, doar pleaca.

Cand simti ca prezenta ta nu mai este dorita, pleaca.

Nu e nimic mai nesimtit decat sa te aflii acolo undeva CANDVA insemnai ceva. Si acum sa nu mai fi bagata in seama.

Nu te intrista, ca totul este aranjat in asa fel incat sa inveti ceva. Sa te-ntaresti si sa ajungi acolo unde ar trebui sa fii. 

SUS!

Dar nu uita, trateaza-i pe cei inferiori tie, asa cum ai vrea sa te trateze si cei superiori tie. 
Intelegi?

Uneori, "a renunta" nu inseamna ca te lasi batut, inseamna ca esti suficient de matur si destept sa-ti dai seama ca daca vei continua, nu vei ajunge nicaieri.

Am decis sa nu imi mai bat capul, am decis sa las lucrurile sa mearga singure de la sine.
Am decis sa imi dorm noptile, fara a ma mai gandi cum ar fi daca...?!

Am decis sa las trecutul deoparte, sa nu mai calc pe pietrele pe care am mai trecut.

Sunt mandra de ceea ce sunt si cum sunt.

Raluca sunt!
Bruneta, la 18 ani, care stiu ca pot gandii si matur, dar pot fi si copil.

Viata ne da teste, viata ne-nvata. 

Ii voi juca jocul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu