Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 18 martie 2014

Iart-o ca-i pasa...

Iart-o ca te-a iubit prea mult...
Deseori te stresa, te cauta, ii pasa.. Tu cateodata nici nu-i raspundeai.

Iart-o ca ii pasa.

MEreu ii apareai in minte, cum se trezea primul mesaj ea ti-l dadea. Si noaptea la fel, cand in pat se baga, ultimul mesaj ea ti-l dadea.. Nu se culca pana nu te bagai tu la somn.

Iart-o ca ii pasa.

Stii ce, niciodata nu apreciezi ceea ce ai, da, intr-adevar lupti pentru a obtine ceea ce vrei.. Dar si cand ajungi sa ai ce ti-ai dorit..incepi sa nu-ti mai dedici timpul tau pentru acel lucru... Incepi si cauti noutati. Iti gasesti alte interese si-ti lasi trecutul sa zboare.. Il lasi in urma..

Si mai stii ce?

Stiu ca-ti pasa... 

Asta seara.. Da, ai venit.. Si s-a luat de tine Razvan... A avut dreptate. 

"Nu meriti sa vorbesti cu sor-mea."

Stiu.. E ciudat cum totul s-a ajuns aici. Se ajunge imediat la o saptamana de cand.. De cand ne-mpartasim sentimentele.. Sau..poate chiar si mai mult.
Nu.. nu vreau sa afle nimeni.

Era o vorba "Daca te uiti in oala, apa nu va fierbe niciodata". Sunt atatea intelesuri..
Las totul sa mearga de la sine, nu-mi mai planific nimic. Pentru ca.. Voi fi dezamagita daca tot astept ceva ce stiu ca nu va veni niciodata.

Da, e normal ca-mi pasa. Cum as putea sa dau un an de zile pe nimic?.. Tu ai facut-o. Dar nu-ti face griji, cineva vede totul si are grija de fiecare-n parte.
Eu ma las condusa de...de nimeni. Fac greseli neascultand de nimeni. Pentru ca, sunt si vor fi greselile mele, asa nu voi putea reprosa nimic, nimanui, niciodata. Invat singura din ele.

Viitorul il am in maini. Vreau sa vad ce-mi rezerva.

Da, sunt momente cand imi este dor... Dar.. Trec. E normal, sunt om, nu robot.
Sunt momente cand... Cand stau in pat cu castile si cu muzica la maxim si-mi las gandurile sa zboare...
Si-mi trec prin minte atatea lucruri.. Si-mi simt pe obraz cum imi curge o lacrima... Sa ridic si ma bufneste rasul.. Cum de am ajuns in asa hal... Sa ma las calcata-n picioare?..

De atatea ori? De aceeasi persoana?

Mi-e dor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu