Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 11 martie 2014

Pleci, te-ntorci

Si uite-asa s-a mai distrus o relatie, in care au existat si bune si rele, ca-n orice relatie.
A fost frumos cat a durat, acum pot spune cu-n fals zambet canu-mi va fi dor.

Amintiri frumoase.

Stii ce, nu sunt suparata ca s-a terminat, sunt fericita ca s-a intamplat.

Stiti, din aprilie tot postez despre el, probabil ceea ce voi scrie acum aici, va fi ca un deja vu pentru voi, ca am tot spus de atatea ori ca il voi lasa si ca de el voi uita.
Acum, stiu ca este permanent. Gata...
Greseala facuta de el, a umplut paharul...

Stii ce?!

De ce te tot intorci la mine?
De ce ma tot suni?
De ce vrei sa-mi tot faci rau ?
Nu te-ai saturat sa ucizi tot ce atingi ?
Nu te-ai saturat sa devii o victima a acestei lumi?

Tine minte, "tot ce urca si coboara".
Razi tu, prefa-te ca iti merge bine, prefa-te ca-ti dai singur satisfactie atunci cand faci un rau... Dar nu uita sa dai buna ziua de fiecare data, nu se stie cum ceilalti au viteza de deplasare mai mare decat tine, si te dau la o parte e pe partea carosabila.

Amuzant spus, desi imi place sa combin realitatea cu altceva asemanator..ca intr-un final tot acolo sa ajung.

Sa ajung sa te fac sa-ti deschizi ochii...
Nici eu nu-i am deschisi, dar macar vad bine cu ei intre-deschisi.
Nu mai dureaza mult..si ii voi avea complet deschisi.

Hei tu, copil prost, hai sa te maturizezi.. Stii ce, nu esti niciodata prea copil sau prea batran ca sa inveti..sa inveti sa traiesti, sa inveti sa treci prin viata asta ca sarpele.. Sa nu intri prin toate..ci sa le mai si ocolesti...

Era o vorba pentru despartirile in care barbatul se tot intorcea..desi femeia cateodata era acolo sa-l reaccepte..dar...  "Barbatii se-ntorc..Femeile pleaca pentru totdeauna..."

Pleci, te-ntorci..ea nu mai e acolo..pleci iar..o cauti, dar ea a disparut.

Am aflat si eu semnificatia acestei fraze, intr-un sfarsit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu